اتمام پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک شهید رجایی مشهد در امسال

به گزارش وبلاگ تور امنستان، مدیر دفتر نظارت بر توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شرکت آب و فاضلاب مشهد از اتمام پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک شهید رجایی در امسال اطلاع داد.

اتمام پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک شهید رجایی مشهد در امسال

به گزارش وبلاگ تور امنستان خراسان رضوی، مهندس مجید فرحبخشی با اعلام این خبر اضافه کرد: اجرای خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک شهید رجایی که وظیفه انتقال فاضلاب این منطقه به تصفیه خانه فاضلاب اولنگ را دارد از سال 97 جزو اولویت های اجرایی شرکت آب و فاضلاب مشهد قرار گرفته است.

وی با اشاره به وسعت و جمعیت حدود 315 هزار نفری این منطقه گفت: پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک شهید رجایی به طول تقریبی 6 کیلومتر و با برآورد حدود 290 میلیارد ریال از محل طرح های عمرانی از سال 97 شروع شده و تا به امروز 5 کیلومتر از خط مذکور اجرا و در امسال به اتمام خواهد رسید.

مدیر دفتر نظارت بر توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شرکت آب و فاضلاب مشهد با بیان اینکه عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب این محدوده به دو فاز شمالی و جنوبی تقسیم شده گفت: فاز شمالی این عملیات شامل محدوده بولوار حر، حر 70، بولوار شهید مفتح شرقی و خیابان کارگر راضی شامل خیابان های پورسینا، حر، موعود، اروند، بخشی و ... به طول 97 کیلومتر می باشد که 57 کیلومتر آن در قالب 3 قرارداد فاینانس با برآوردی حدود 745 میلیارد ریال از سال 1399 تعریف و شروع به کار شده است.

مهندس مجید فرحبخشی ادامه داد: جهت اجرای باقی مانده شبکه فاضلاب فاز شمالی و نیز فاز جنوبی شهرک رجایی، این شرکت در حال رایزنی با استانداری محترم و اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی می باشد که در صورت تأمین اعتبار از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران، پروژه مذکور با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، شروع به کار خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "اتمام پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک شهید رجایی مشهد در امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک شهید رجایی مشهد در امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید