امانگ آس را در یک کشتی هوایی بازی کنید؛ نقشه جدید بازی معرفی گشت

به گزارش وبلاگ تور امنستان، بازی امانگ آس در جریان مراسم گیم اواردز 2020 علاوه بر اینکه پیروز به کسب عنوان بهترین بازی موبایل سال شد، یک نقشه جدید هم معرفی کرد. این نقشه یک کشتی هوایی است که به زودی به بازی اضافه می شود.

امانگ آس را در یک کشتی هوایی بازی کنید؛ نقشه جدید بازی معرفی گشت

در سال 2018 بود که بازی امانگ آس عرضه شد. در آن زمان نقشه بازی با عنوان The Skald، تنها جایی بود که می شد در آن یا خائن بود یا به دنبال خائن ها گشت. بعد از آن دو نقشه جدید Mira HQ و Polus به بازی اضافه شدند که توجه استریمر ها را به خود جلب کردند. این توجه با خانه نشینی مردم جهان برای پیشگیری از همه گیری ویروس کرونا هم زمان شد و نتیجه آن انفجاری بزرگ در جذب کاربر برای امانگ آس در یک سال اخیر بود. محبوبیت بازی به قدری زیاد است که برای جلوگیری از دو دسته شدن بازیکن ها در بازی، نسخه بعدی و در دست توسعه لغو شد تا روی همین نسخه فعلی امانگ آس تمرکز شود.

بازی ایمپاسترها را که در صدد خرابکاری هستند در مقابل افراد خدمه بیگناه قرار می دهد. گروه دوم باید با همکاری هم بکوشند تا خرابکارها را شناسایی کنند و از سفینه به بیرون پرتاب کنند. جلسات اضطراری هم برای همین موضوع برگزار می شود.

استودیوی سازنده بازی یعنی اینر اسلاث (InnerSloth) در مراسم گیم اواردز امسال از نقشه جدیدی پرده برداری کرد که در واقع یک کشتی هوایی و پر از ارجاعات مختلف به بازی قبلی این استودیو، هِنری استیک من است. در کشتی هوایی بازیکن ها ماْموریت های جدیدی دارند و حتی بازیکن ها می توانند بعد از جلسه های اضطراری از اتاق ها متفاوتی بازی را ادامه دهند.

نقشه جدید همانند سابق المان های آشنا زیاد دارد که می توان به دریچه هایی برای استفاده ایمپاسترها و معماهای حل کردنی در جریان بازی و جلسه اضطراری اشاره کرد. البته درباره بازی امانگ آس، آنچه هیجان انگیز است، کاوش در هر گوشه و کنار آن و پیدا کردن ایمپاستر در حین جنایت یا حتی کشف بهترین مکان برای به قتل رساندن خدمه کشتی هوایی است.

نقشه جدید بازی امانگ آس قبلا در حساب رسمی توئیتر این بازی معرفی شده بود و بازیکن ها نیم نگاهی به کابین خلبان این کشتی هوایی انداخته بودند. حال با انتشار جزئیات بیشتر می توان دید بهتری به این نقشه قبل از انتشار آن داشت. هنوز تاریخ دقیقی برای اضافه شدن کشتی هوایی جدید در بازی اعلام نشده است، اما بازیکن هایی که گیم اواردز را تماشا کرده باشند، یک ماسکِ جف کیلی دریافت می کنند.

تریلر کوتاهی برای معرفی نقشه جدید امانگ آس منتشر شده که می توانید آن را در ادامه ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "امانگ آس را در یک کشتی هوایی بازی کنید؛ نقشه جدید بازی معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امانگ آس را در یک کشتی هوایی بازی کنید؛ نقشه جدید بازی معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید