با بهترین محصولات خانگی فیلیپس آشنا شویم

به گزارش وبلاگ تور امنستان، برای اینکه بتوانید در خانه ای زندگی کنید، به لوازم خانگی احتیاج دارید؛ مبلی برای نشستن، تختی برای خوابیدن، ظروفی برای پختن غذا و جاروبرقی برای تمیز کردن خانه ازجمله محصولات مورداحتیاج برای تجربه زندگی راحت هستند. شرکت ها و برندهای بسیاری هستند که در حوزه فراوری محصولات خانگی فعالیت می نمایند که یکی از بزرگ ترین و برترین برندهای حال حاضر جهان، فیلیپس است. این برند بسیار معروف و پرطرفدار در فراوری لوازم خانگی برقی موفقیت چشمگیری به دست آورده است. محصولات خانگی فیلیپس توانسته اند در برابر رقبای خود عملکرد بهتری را از خود ارائه دهند و کارنامه درخشانی داشته باشند.

با بهترین محصولات خانگی فیلیپس آشنا شویم

فیلیپس یک برند هلندی است که همیشه در سال هایی که فعالیت داشته است، برای برطرف احتیاج مشتریان خود کوشش می کرده و از تکنولوژی های روز دنیا برای طراحی محصولاتش بهره برده است. ازجمله محصولات خانگی این برند می توان به سرخ کن، اتوبخار، غذاساز، سشوار، ساندویچ ساز، قهوه ساز، چای ساز، همزن، توستر، آبمیوه گیری، جاروشارژی، خردکن و مخلوط کن اشاره کرد.

برترین محصولات خانگی فیلیپس

سه مورد از پرکاربردترین و محبوب ترین محصولات خانگی فیلیپس در ادامه آمده است:

1. ریش تراش فیلیپس

آقایان با ابزار گوناگونی اقدام به اصلاح موهای صورت خود می نمایند که بعضی از آن ها به پوست صورت آسیب می رساند. ریش تراش یکی از محصولات خانگی فیلیپس محسوب می گردد که بسیار مفید و پرکاربرد است. ریش تراش های فیلیپس در مدل های مختلفی طراحی و به بازار ارائه شده است که به طورمعمول با یکدیگر تفاوت هایی دارند. ریش تراش های اصل این برند ضد آب هستند؛ ازاین رو برای دکمه خاموش و روشن آن ها از پوشش پلاستیکی جهت جلوگیری از نفوذ آب استفاده شده است. تیغه های این محصولات به صورت دو لبه و ضد آب طراحی شده و سری متحرکی دارند؛ این تیغه ها از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار هستند. از این دستگاه می توان به صورت خشک یا مرطوب استفاده نمود. عملکرد این تیغه ها به گونه ای است که شما می توانید کوتاه ترین موهای سطح پوست خود را از طریق آن بردارید.

طراحی این ریش تراش ها به صورت منحنی است که موجب می گردد کار شما هنگام اصلاح صورت آسان تر گردد. با استفاده از ریش تراش فیلیپس شما می توانید به تمام نقاط صورت دسترسی پیدا کنید و به راحتی فرایند اصلاح ریش و سبیل را انجام دهید.

2. جاروبرقی فیلیپس

جاروبرقی یکی از لوازم خانگی ضروری در زندگی های امروزی محسوب می گردد؛ تمیز کردن خانه ها با جارو دستی کار سختی است و جاروبرقی کار شما را آسان تر و خانه تان را تمیزتر می نماید. یکی از مشهورترین و محبوب ترین محصولات خانگی فیلیپس جاروبرقی است که افراد بسیاری از آن استفاده می نمایند. انواع جاروبرقی فیلیپس از موتور بسیار قدرتمندی برخوردار هستند که کارکرد بسیار بالایی دارند. بسیاری از این جاروبرقی ها، پارویی با طراحی مختص برند فیلیپس دارند که کاربرد بهتری در جمع آوری گردوغبار و جذب زباله های بزرگتر دارند. شما می توانید از این جاروبرقی ها در سطوح گوناگون بدون هیچ مسئله ای استفاده نمایید. جاروبرقی های برند فیلیپس مجهز به لوله های تلسکوپی از جنس آلومینیوم هستند و از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردارند؛ بعلاوه لوله های خرطومی آن ها از جنس پلاستیک مقاوم و منعطف ساخته شده است. لوله های خرطومی جاروبرقی های فیلیپس از قابلیت گردش 360 درجه دارند که موجب افزایش کاربردشان می گردد.

جاروبرقی های برند فیلیپس دارای سری های مختلفی با قابلیت ها و کاربردهای گوناگونی هستند. قطعات و قسمت های مختلف این جاروبرقی ها به سادگی از یکدیگر جدا شده و مجدداً متصل می شوند. بدنه بسیار مقاومی دارند و موتور آن ها از قابلیت باز شدن برخوردار هستند. این جاروبرقی ها فیلترهای گوناگونی با قابلیت های متنوع دارند. شعاع حرکتی جاروبرقی های فیلیپس بسیار بالا است؛ به طوری که می توانید به راحتی نقاط خارج از دسترس را تمیز نمایید. قدرت مکش این دستگاه های برقی قابل تنظیم است و متناسب با کاری که انجام می دهید می توانید آن را تنظیم کنید.

3. سرخ کن بدون روغن فیلیپس

سرخ کن بدون روغن یکی از محصولات خانگی است که هواداران بسیاری پیدا کرده و مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد. یکی از برترین محصولات خانگی فیلیپس سرخ کن بدون روغن است که افراد برای سرخ کردن انواع مواد غذایی از آن ها استفاده می نمایند. ازجمله ویژگی های شاخص این سرخ کن ها می توان به دستگیره های خارجی برای عایق کاری، قفل درب برای جلوگیری از نشت روغن، پایه های ضدلغزش، فیلتر هوا برای جلوگیری از پخش بوی غذا در فضا و مجهز به درب بخار اشاره کرد. سرخ کن بدون روغن فیلیپس به دو صورت برقی و گازی طراحی شده است:

  • سرخ کن برقی: یکی از وسایل ایمن و ساده آشپزخانه های خانگی، سرخ کن برقی است. این سرخ کن های برقی برای سرخ کردن غذاهایی همانند سبزیجات و غذاهای دریایی مانند میگو مناسب هستند؛ شما می توانید بسیاری از مواد غذایی را در این وسیله برقی سرخ کرده و غذای مطلوب خود را آماده نمایید.
  • سرخ کن گازی: به طورمعمول این سرخ کن ها در رستوران ها و آشپزخانه ها به کار برده می شوند. سرخ کن های گازی فیلیپس کیفیت غذا را حفظ کرده و بسیار سریع تر از مدل برقی روغن را گرم می نماید. درصورتی که این سرخ کن ها به درستی مورد استفاده قرار نگیرند، می توانند خطرآفرین باشند.

محصولات خانگی فیلیپس را از کجا بخریم؟

محصولات فیلیپس محبوبیت زیادی میان مردم ایران و دنیا دارند؛ این محبوبیت به علت ارائه خدمات بی نظیر این برند است. فیلیپس همیشه در کوشش بوده تا کیفیت محصولات خود را ارتقا دهد و آرامش و راحتی را برای مشتریان خود به ارمغان آورد. یکی از مهم ترین نکاتی که حین خرید محصولات فیلیپس باید به آن توجه کنید، تهیه محصولات از فروشگاهی معتبر است. فروشگاهی که اعتبار بالایی دارد، علاوه بر ارائه محصولات اصل و باکیفیت، با ارائه ضمانت خاطر شما را آسوده می سازد.

منبع: فوت و فن

به "با بهترین محصولات خانگی فیلیپس آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین محصولات خانگی فیلیپس آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید