ثمره ای که دربی برای پرسپولیس داشت، جانشینی برای کاپیتان سرخ ها

به گزارش وبلاگ تور امنستان، تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال تهران گلی را دریافت نکرد تا تساوی بدون گل سرخابی های مرکز سومین کلین شیت حامد لک در لیگ برتر فصل جاری محسوب گردد.

ثمره ای که دربی برای پرسپولیس داشت، جانشینی برای کاپیتان سرخ ها

سومین ملاقات متوالی بدون گل پرسپولیس در حالی رقم خورد که سیدجلال حسینی به علت مصدومیت نتوانست در خط دفاع بازی کند تا در روزهایی که کاپیتان اول سرخپوشان روی جایگاه های استادیوم آزادی نشسته بود، نظاره گر عملکرد قابل قبول علی نعمتی و فرشاد فرجی در قلب خط دفاعی این تیم باشد.

پرسپولیس در پنج ملاقات ابتدایی خود، 5 گل خورده با حضور سید جلال حسینی داشت اما یحیی گل محمدی تصمیم گرفت برای ایجاد انسجام در دفاع این تیم سراغ تغییر تاکتیک برود.

تغییراتی که با آسیب دیدگی مدافع با تجربه سرخ ها همراه شد اما نعمتی نشان داد انگیزه های کافی برای حضور در قلب دفاع این تیم و حفظ نبض پرسپولیس برای بازگشت دوران صلابت و استحکام خط دفاعی را دارد.

علی نعمتی پس از حضور سه ساله در فهرست خرید پرسپولیس بالاخره در تابستان امسال از پدیده مشهد به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد تا بتواند پس از ایجاد شکاف در دفاع پرسپولیس فرصت خودنمایی پیدا کند.

نعمتی در حالی کنار فرشاد فرجی نهاده شد که مدافعان کناری نیز تجربه سال های بازی کردن در پرسپولیس را ندارند. سعید آقایی که فصل گذشته فراز و نشیب زیادی برای نهاده شدن در ترکیب اصلی داشت در روزهای بازگشت سیامک نعمتی هم توانست جایگاه خود را حفظ کند. مهدی شیری نیز دفاعی مطمئن در جناح راست شده است تا خط دفاعی این تیم بدون کاپیتان اول هم سرو سامان بگیرد.

مدافع تازه پرسپولیس توانست در قلب دفاع پرسپولیس لقب برترین بازیکن تیمش را در دربی 97 مرکز پیدا کند. او هشت مرتبه با پاس های بلند سالم، بازی سازی را از عقب زمین پرسپولیس آغاز کرد و 8 مرتبه هم مالکیت توپ را به نفع بازیکنان پرسپولیس برگرداند. عملکردی تحسین برانگیز برای بازیکنی که در حملات نیز به جمع هافبک ها اضافه می شد تا دفاع پرسپولیس در نیمه دوم ملاقات با استقلال تهران، مالکیت توپ بیشتری نسبت به رقیب سنتی خود پیدا کند.

زوج دفاعی جوان پرسپولیس حالا برای عبور از هت تریک کلین شیت حامد لک آماده می گردد. پرسپولیس در حالی پنجشنبه هفته جاری به مصاف طرفدار می رود که سیدجلال حسینی بار دیگر نیمکت نشین خواهد بود تا نعمتی و فرجی بتوانند باز هم خودنمایی نمایند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نشان داده است کمتر روی ترکیب پیروز تیمش دست می برد و بعید نیست سیدجلال همچنان طعم نیمکت نشینی را بچشد. کاپیتانی مقتدر که نشان داده است هر بار در هر جایگاهی بوده است انگیزه خود را برای بازی کردن حفظ نموده و به جوان ترها برای درخشیدن اعتماد به نفس داده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ثمره ای که دربی برای پرسپولیس داشت، جانشینی برای کاپیتان سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثمره ای که دربی برای پرسپولیس داشت، جانشینی برای کاپیتان سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید