دلیل بازی جدی شقایق دهقان در نون. خ ، باید بلد باشیم کجا شوخی کنیم خبرنگاران

به گزارش وبلاگ تور امنستان، شقایق دهقان درباره شوخی هایی که طی این سال ها سوءتفاهم هایی را برای مخاطبان ایجاد نموده است بیان نمود که سازندگان هم باید بلد باشند تا کجا شوخی نمایند.

دلیل بازی جدی شقایق دهقان در نون. خ ، باید بلد باشیم کجا شوخی کنیم خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ تور امنستان، شقایق دهقان درباره تجربه حضورش در سریال نون.خ که متفاوت با دیگر نقش هایش بود، بیان نمود: من تیپ ها و کاراکترها را نمی سازم اینها در فیلمنامه ها نوشته شده است و من به عنوان بازیگر فقط می توانم آنها را بازی کنم و در این باره انتخاب کنم.

وی با اشاره به فضای نون. خ 3 که این شب ها به کارگردانی سعید آقاخانی در حال پخش از شبکه یک است و دلیل بازی جدی خود در این مجموعه اظهار کرد: این سریال یک کمدی موقعیت است و بازیگران اینجا اینقدر شیرین و جذاب هستند که ترجیح من این بود به جای اینکه کاراکتر کمدی بازی کنم یک عامل در طول داستان باشم و ترجیح دادم حضورم کمدی موقعیت را برای کاراکترهای دیگر ایجاد کند تا اینکه صرفاً خودم کمدی بازی کنم.

بازیگر سریال های شب های برره و سارق و پلیس درباره سوءتفاهم نسبت به بعضی کمدی ها که طی این سال ها به وجود آمده است، بیان نمود: ما به عنوان سازنده باید کمی حواسمان را جمع کنیم، ما دیده ایم که همکارانمان که عزیزان ما هم هستند گاهی حرف هایی زده اند که به یک قشر جامعه یا یک هموطن برخورده است و به نظرم اتفاقاً محق بوده اند که احساس نمایند آن حرف یا حتی شوخی ناراحت نماینده و برخورنده است.

وی افزود: با این حال فکر می کنم به تدریج دست به دست هم می دهیم که سوءتفاهم ها برطرف گردد هم ما بیشتر بلد شویم چطور برنامه سازی کنیم هم آستانه شوخی کردن بالاتر برود و با تکرار این ماجراها سوءتفاهم ها حل گردد.

بازیگر سریال های زن بابا و ساختمان پزشکان توضیح داد: یک مساله دوطرفه است هم آستانه تحمل باید بالا برود و ما به عنوان مردم بدانیم قرار نیست اهانت گردد و شمشیر را از رو ببندیم که قصدی بر اهانت بوده است، از طرف دیگر سازنده ها هم بدانند که تا کدام قسمت یک شوخی می تواند برخورنده باشد یا از چه بخشی به بعد اهانت آمیز خواهد بود.

وی افزود: کلمه ای می خواهم استفاده کنم که می ترسم حاشیه گردد ولی باید دانش و شعور شوخی کردن را داشته باشید، باید بدانید و بلد باشید کجا می توان شوخی کرد و اصلاً شوخی چیست. شوخی یک ویژگی دارد و آن این است که وقتی انجام می گردد همه با هم می خندند نه اینکه من یک شوخی کنم که خودم و رفیقم بخندم و نفر سوم ناراحت گردد.

دهقان در سرانجام نیز درباره واکنش صریح مردم نسبت به کمدی هایی که شوخی و جذابیت ندارند، بیان کرد: مردم واکنش نشان می دهند چون زمان دهه 60 نیست که کانال ها و رسانه های دیگر فعال نباشند، الان هزاران اپلیکیشن و رسانه و… وجود دارد و چون مردم نسبت به برنامه سازی و سریال سازی دیگر مناطق جهان آشنا هستند و چشم و گوششان به حدی از یک کیفیت عادت نموده است توقع شان بالاتر می رود. در نتیجه اگر ما به عنوان برنامه ساز پیروز نشویم اثر خوب بسازیم آن را رها می نمایند و سراغ سرگرمی های دیگر می فرایند.

منبع:مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دلیل بازی جدی شقایق دهقان در نون. خ ، باید بلد باشیم کجا شوخی کنیم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل بازی جدی شقایق دهقان در نون. خ ، باید بلد باشیم کجا شوخی کنیم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید