رونمایی از گوشی مجذوب کننده ریلمی 9i

به گزارش وبلاگ تور امنستان، از گوشی ریلمی 9i با طراحی متفاوت و امکانات بیشتر نسبت به نسخه های قبلی خود رونمایی شد.

رونمایی از گوشی مجذوب کننده ریلمی 9i

به گزارش وبلاگ تور امنستان، شرکت Realme روز دوشنبه 10 ژانویه (20 دی ماه) رسما گوشی Realme 9i را در ویتنام عرضه کرد. این گوشی هوشمند در مقایسه با مدل قبلی خود با طراحی نوتری عرضه می گردد و دارای تراشه اسنپدراگون 680 مبتنی بر فرآیند 6 نانومتر است.

نسخه ای از گوشی Realme 9i که 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد، 6,490,000 دانگ ویتنام (تقریبا معادل 290 دلار آمریکا) قیمت گذاری شده است. این گوشی در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می گردد و برای خرید از فروشگاه های مجاز در سراسر منطقه در دسترس خواهد بود.

این گوشی هوشمند با طراحی نو در مقایسه با Realme 8i که مدل قبلی این سری بود، عرضه می گردد. گوشی ریلمی 9i چیدمان دوربین متفاوتی به نسبت مدل ریلمی 8i دارد. این گوشی دارای الگوی راه راه عمودی در پنل پشتی است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح +FHD است. در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر یک سوراخ پانچ برای گوشی سلفی قرار داده شده است.

صفحه نمایش گوشی ریلمی 9i، یک نمایشگر IPS LCD با نرخ تازه سازی قابل تنظیم است که می تواند 30 تا 90 هرتز را پوشش دهد. شرکت ریلمی جزئیات بیشتری در خصوص این ویژگی فاش نکرده است، اما گفته می گردد که نرخ تازه سازی 48 هرتز، 50 هرتز و 60 هرتز را نیز پوشش می دهد.

با این حال، باز هم با اطمینان نمی توان گفت که آیا با استفاده از تنظیمات دستگاه می گردد نرخ دلخواه را انتخاب کرد یا این که دستگاه به طور اتوماتیک نرخ مورد احتیاج را انتخاب می نماید.

این گوشی دارای یک سیستم دوربین سه گانه در پشت است که شامل یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی B&W می گردد. یک فلش LED نیز در کنار سنسور های دوربین وجود دارد. این دستگاه بعلاوه در پنل جلویی و زیر سوراخ پانچ دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی و تماس های تصویری است. پردازنده این دستگاه یک تراشه هشت هسته ای 6 نانومتری اسنپدراگون 680 می باشد. این تراشه از نوترین محصولات شرکت معتبر کوالکام است.

چنان که گفته شد، این گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شده است. نکته جالب این است که این دستگاه علاوه بر داشتن اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی، امکان داشتن 5 گیگابایت رم اضافی از حافظه داخلی را نیز دارد. این گوشی بعلاوه مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می نماید.

این دستگاه مجهز به اتصال 4G نیز هست. بعلاوه دارای یک اسکنر اثر انگشت کناری برای تأمین امنیت است و روی Realme UI 2.0 مبتنی بر اندروید 11 که از پیش نصب شده است، اجرا می گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "رونمایی از گوشی مجذوب کننده ریلمی 9i" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گوشی مجذوب کننده ریلمی 9i"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید