(فیلم و عکس) بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل؛ از ورود به مرکز تا ویدیوهای پرحاشیه

به گزارش وبلاگ تور امنستان، در روزهای اخیر و همزمان با پخش سریال مرکز در شبکه های اجتماعی شایعه شده است سارا و نیکا در پارتی های شبانه حضور دارند و عکس های نامتعارفی از این دو بازیگر پخش شده است، این در حالیست که این دو بازیگر در ایران نیستند و در سوئد زندگی می کنند و به نظر می رسد این تصاویر و ویدیوها معتبر نباشند.

(فیلم و عکس) بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل؛ از ورود به مرکز تا ویدیوهای پرحاشیه

تصویری از سارا و نیکا فرقانی در سوئد

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل در 8 مرداد 1383 در تهران، ایران به جهان آمدند. نیکا 1 دقیقه از سارا بزرگتر است.

نسرین جلیلی مادر سارا و نیکا کارمند است و پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و به مدت 15 سال در لیگ جوانان در تیم های عقاب و راه آهن بازی کرد، اما به خاطر حادثه ای که در فوتبال برایش پیش آمد دیگر نتوانست این ورزش را ادامه دهد.

پس از پایان فصل دو سریال مرکز سارا و نیکا به همراه پدر و مادرشان به سوئد مهاجرت کردند تا در این کشور ادامه تحصیل دهند.

سارا و نیکا در کنار پدر و مادرشان

اولین تجربه بازیگری سارا و نیکا

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

مصاحبه تلویزیونی سارا و نیکا فرقانی (نوروز 97)

نحوه ورود سارا و نیکا به سریال مرکز

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آن ها را برای بازی در سریال مرکز به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلو های مرکز انتخاب شدند.

پرستو صالحی، بازیگر مجموعه دوباره زندگی با انتشار تصویری از خود در کنار ثریا قاسمی نوشت: باورتون میشه این نیم وجبیه خوشگل یکی از دوقلوهای سریال مرکزه اون موقع تو سریال ما (دوباره زندگی) انقدی بودن سارا و نیکا یادش به خیر

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند، همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند یا نه، پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

بازی فقط در مرکز

مادر سارا و نیکا در یک مصاحبه گفت راستش باخانم غفوری (تهیه کننده) و آقای مقدم قرار گذاشتیم هرسال که سریال مرکز ساخته بشه سارا ونیکا را بیاوریم ایران تا بازی کنند و بعد به سوئد بازگردند. فعلا نمی خواهیم بچه ها بازیگر شوند زیرا الان در مرحله ای هستند که باید درس بخوانند و بازی در مرکز برایشان کافی است.

جشن تولد سارا و نیکا در مرکز 5

منبع: فرارو

به "(فیلم و عکس) بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل؛ از ورود به مرکز تا ویدیوهای پرحاشیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(فیلم و عکس) بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل؛ از ورود به مرکز تا ویدیوهای پرحاشیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید