مسابقه عکاسی 2018 سونی، عکس های برگزیده بخش سفر را منتشر کرد

به گزارش وبلاگ تور امنستان، آثار راه یافته به مرحله نهایی مسابقه بین المللی عکاسی سونی 2018 در بخش سفر معرفی شدند. اعلام برندگان نهایی در تاریخ 20 مارس خواهد بود.

مسابقه عکاسی 2018 سونی، عکس های برگزیده بخش سفر را منتشر کرد

10 عکاس در فهرست نهایی رقابت بین المللی عکاسی سونی 2018 در بخش سفر معرفی شدند. تصاویر غیرمنتظره و مجذوب کننده این عکاسان در فهرست نهایی جایزه عکاسی 2018 سونی جا خوش کرده است. این تصاویر زیبایی های جهان را به رخ می کشد.

تقریبا 320 هزار عکس از 200 کشور جهان در مسابقات عکاسی سونی شرکت کردند که نشان می دهد نسبت به سال گذشته، افزایش 40 درصدی داشته است. بخش سفر در این مسابقات از بخش های آزاد است که فرهنگ، حرکت و عکاسی خیابانی را شامل می شود که عکاسان غیر حرفه ای نیز می توانند در آن به رقابت بپردازند.

آثار منتخب شامل تصاویر زیبایی از دریاچه های یخ زده، بیابان ها و جنگل های بکر است. همچنین آثار خیره کننده ای از پرتره ها، فرهنگ و سنت ها از سراسر جهان در این بخش حضور دارند و به رقابت می پردازند. آثار راه یافته به جایزه عکاسی سونی از طریق داورانی بین المللی به صورت ناشناس مورد قضاوت قرار می گیرد. هیئت داوران 2018 جایزه عکاسی سونی در حضور مایک ترو (ویرایشگر سابق مجله ووگ)، نمایندگانی از موزه های بین المللی و رسانه ها مشخص شد.

از جمله آثار راه یافته، عکسی از هنرمند دانمارکی میکل بیتر است که در کنار دریاچه ای در نروژ عکاسی شده است. همچنین عکاس آمریکایی ریچارد وینستون با عکس سیاه و سفیدی که در آفریقا گرفته است، در بخش سفر حضور دارد.

برندگان این مسابقه عکاسی در 20 مارس اعلام خواهد شد. تمام تصاویر منتخب و برنده های نهایی در نمایشگاه عکس سونی در سال 2018 در خانه سامرست در لندن به نمایش گذاشته خواهد شد. این نمایشگاه از 20 آوریل تا 6 می برگزار می شود.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "مسابقه عکاسی 2018 سونی، عکس های برگزیده بخش سفر را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه عکاسی 2018 سونی، عکس های برگزیده بخش سفر را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید