ویروس کرونا همچنان وجود دارد؛ رعایت نکات بهداشتی الزامی است

به گزارش وبلاگ تور امنستان، تهران (پانا) - عضو کمیته علمی ستاد کرونا با اشاره به کاهش آمار کرونا در کشور تاکید نمود ویروس کرونا همچنان وجود دارد و رعایت نکات بهداشتی الزامی است و بهتر است مردم از برگزاری میهمانی و دورهمی خودداری نمایند.

ویروس کرونا همچنان وجود دارد؛ رعایت نکات بهداشتی الزامی است

مسعود مردانی در گفت وگو با پانا با بیان اینکه نباید در ایام محدودیت های کرونایی و با کاهش آمار مبتلایان و فوتی ها، عادی انگاری کرد، گفت: با محدودیت هایی که در هفته های اخیر اعمال شده است، موارد ورودی به بیمارستان کاهش یافته است اما این موضوع به این معنی نیست که عادی انگاری گردد چون عادی انگاری در برابر بیماری کرونا موجب فرایند افزایشی بیماری می گردد و بار دیگر ما را به روزهای بحرانی برمی گرداند.

این پزشک متخصص بیماری های عفونی تاکید نمود: اعمال محدودیت های تردد و رعایت ضوابط بهداشتی از سوی شهفرایندان کاهش فرایند ابتلا به بیماری و مرگ ومیر کرونا را به دنبال داشته است.

عضو کمیته علمی ستاد کرونا با بیان اینکه اکنون دورهمی های خانوادگی عامل مهمی در فرایند انتقال بیماری کرونا است، گفت: با توجه به اینکه تجمعات و دورهمی های خانوادگی عامل مهمی در انتقال ویروس و افزایش آمار مبتلایان داشته است بهتر است که در ایامی که در آستانه سنت شب یلدا هستیم همه مردم به این مساله توجه نمایند و از برگزاری مهمانی و دورهمی خانوادگی خودداری نمایند.

مردانی تاکید نمود: رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی از سوی مردم موجب قطع زنجیره کرونا برای همواره خواهد شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز تعداد یک میلیون و 123 هزار و 474 نفر به این بیماری مبتلا شده اند که از این تعداد 833 هزار و 276 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند و 52 هزار و 670 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ویروس کرونا همچنان وجود دارد؛ رعایت نکات بهداشتی الزامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا همچنان وجود دارد؛ رعایت نکات بهداشتی الزامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید