کولاکوویچ: به اتفاقاتی که افتاد مشکوکم، آرزویم حضور در المپیک همراه با ایران بود

به گزارش وبلاگ تور امنستان، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: به اتفاقاتی که در راستا فسخ قراردادم افتاد مشکوک هستم.

کولاکوویچ: به اتفاقاتی که افتاد مشکوکم، آرزویم حضور در المپیک همراه با ایران بود

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تور امنستان، ایگور کولاکوویچ در گفت و گویی با یک برنامه تلویزیونی در شبکه ورزش درمورد فسخ قراردادش با فدراسیون والیبال ایران گفت: به اتفاقی که در جهت فسخ قراردادم با فدراسیون والیبال ایران افتاد کمی مشکوک هستم، چون تعاملی با من نشد و فقط گفتند قرارداد باید قسخ گردد.

وی ادامه داد: همانطور که در خبر ها اعلام شده است من تنها مربی هستم که تیمم را به المپیک بردم، اما روی نیمکت تیم ملی حضور نخواهم داشت. فدراسیون باید این موضوع را شرح دهد که دقیقاً چه اتفاقاتی رخ داد.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد: من تنها چیزی که به من گفته شده را می توانم اعلام کنم. به من گفتند که اصلی ترین دلیل برای فسخ قرارداد با من، شیوع ویروس کرونا است. شرحات بیشتری به من داده نشد و فقط به من گفتند که می خواهند قراردادم را فسخ نمایند.

کولاکوویچ درخصوص اینکه آیا نمی توانست همچون سایر مربیان مدتی در یک تیم باشگاهی فعالیت می کرد و سپس به تیم ملی می آمد، گفت: آرزوی من این بود که کارم را با حضور در المپیک و کسب مدال همراه با تیم ملی ایران پایان دهم. پیش از این کسی با من صحبت ننموده بود که چه اتفاقاتی افتاده است و فقط گفتند که می خواهند قراردادم را فسخ نمایند.

وی با بیان اینکه نباید از خودم تعریف کنم، مطرح نمود: اطرافیان من و مسئولان فدراسیون می توانند درمورد عملکرد من اظهارنظر نمایند. من همکاری خوبی با فدراسیون ایران داشتم. بدون شک هیچ چیزی نمی تواند احساس خوب من نسبت به ایران را از بین ببرد.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران درمورد آینده نیمکت تیم ملی، توضیح داد: تنها راهکار منطقی که وجود دارد این است که کادر قبلی بمانند و به کار ادامه دهند، چون این نفرات اهل کوشش هستند. اگر مربی خارجی بیاید برای آشنایی با بازیکنان و شرایط والیبال ایران احتیاج به زمان دارد. اعضای کادر فنی من آشنایی کامل به شرایط دارند و به نظرم تنها راهکار منطقی استفاده از همین نفرات است.

کولاکوویچ درخصوص اینکه گفته می گردد فصل آینده در لیگ لهستان حضور خواهد داشت، گفت: امیدوارم برای ادامه کارم بتوانم با یک تیم لهستانی قرارداد امضا نموده و سال آینده در پلاس لیگا باشم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کولاکوویچ: به اتفاقاتی که افتاد مشکوکم، آرزویم حضور در المپیک همراه با ایران بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: به اتفاقاتی که افتاد مشکوکم، آرزویم حضور در المپیک همراه با ایران بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید