ادعای یک بازیکن علیه تراکتور رد شد

به گزارش وبلاگ تور امنستان، کمیته شرایط آرای خود را درمورد پرونده های مختلف صادر کرد.

ادعای یک بازیکن علیه تراکتور رد شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تور امنستان، کمیته شرایط فدراسیون فوتبال، آرای خود را درمورد پرونده های مختلف به توضیح زیر صادر کرد:

* با توجه به شکایت علیرضا قاسمی از باشگاه آرمان گهر سیرجان، کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به اندازه یک میلیارد و 259 میلیون ریال را قرار رد صادر کرد.

* پوریا آریا کیا به عنوان خواستار طی دادخواستی به طرفیت باشگاه تراکتور به عنوان خوانده دعوایی به خواسته مطالبه وجه به مبلغ 20 میلیارد ریال اعلام نموده که پس از ثبات و ابلاغ دادخواست و ضمایم آن به خوانده، تصویر صورتجلسه توافق طرفین در تاریخ 27 خرداد که متضمن تعهد خوانده به پرداخت وجه و متقابلا اعلام گذشت خواستار و اسقاط هر گونه ادی وی است به این کمیته واصل شده است. بر این اساس و نظر به اعلام رضایت خواستار، موجباتی جهت ادامه رسیدگی به دعوی حاضر فراهم نبوده و قرار رد دعوا صادر می گردد.

*در پرونده شکایت حمزه خضیراوی از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 109 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

*در پی شکایت فاطمه عامل از باشگاه چیپس کامل (رکن آذین قزوین)، این باشگاه به پرداخت مبلغ 111 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 2 میلیون 419 هزار و 800 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ادعای یک بازیکن علیه تراکتور رد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای یک بازیکن علیه تراکتور رد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید