اسنک های کم کربوهیدرات

به گزارش وبلاگ تور امنستان، سبک زندگی امروزی فرصت کمی برای پختن غذا به ما داده است. در اینجا، چند اسنک کم کربوهیدرات معرفی شده است که می توانید به آسانی همراه خود داشته باشید و در میان وعده ها بهره ببرید.

اسنک های کم کربوهیدرات

مترجم: امین حسین پور

منبع:راسخون

سبک زندگی امروزی فرصت کمی برای پختن غذا به ما داده است. در اینجا، چند اسنک کم کربوهیدرات معرفی شده است که می توانید به آسانی همراه خود داشته باشید و در میان وعده ها بهره ببرید.

آجیل و دانه های روغنی

آجیل حاوی کربوهیدرات کم و فیبر، پروتئین و چربی زیادی است. شما می توانید آجیل زیادی خریداری کنید ولی، زیاد مصرف کنید. از مصرف آجیل نمکی، فلفلی و غیره اجتناب کنید. به جای این کار از آجیل خام بهره ببرید. جدای از این آجیل ها، دانه کدو و دانه آفتابگردان هم اسنک های کم کربوهیدرات سالم و مفیدی هستند. ولی، قبل از مصرف این دانه ها آنالیز کنید که آیا نمک یا قند اضافی دارند یا خیر.

میوه ها: میوه ها را به آسانی می توان تهیه کرد و بیشتر میوه ها کربوهیدرات کمی دارند. مطمئن شوید که از میوه های با قند پایین بهره ببرید. میوه های دارای کربوهیدرات کم عبارتند از تمشک، توت فرنگی، هنداونه، انگور، لیمو، قره قاط، پاپا، گریپ فروت، سیب، زردآلو خشک و غیره.

سبزیجات خام: انتخاب دیگر استفاده از سبزیجات خام مانند بروکلی، کرفس، کلم و خیار است. مصرف سبزیجات خام ممکن است چندان خوشایند نباشد پس، برای طعم دار کردن این سبزیجات می توانید از اندازهی کره بادام زمینی در کنار آن ها بهره ببرید.

پنیر: پنیر هم گفته می گردد اسنک کم کربوهیدرات عالی است. از پنیر چدار یا دلمه شده به همراه میوه ها یا سبزیجات خام بهره ببرید. استیک های پنیر هم در بازار وجود دارند که می توانید به اسم اسنک بهره ببرید.

شکلات های بدون قند: شکلات های بدون قند به اضافه ژله های بدون قند هم اسنک های خوبی با کربوهیدرات کم هستند. این شکلات ها انتخاب خوبی برای لذت بردن بدون افزایش کالری های دریافتی و اضافه وزن هستند.

ماست: ماست را به آسانی می توانید تهیه کنید فقط مطمئن باشید از ماست کم چرب و حاوی باکتری های مفید بهره ببرید. این باکتری ها لاکتوز موجود در ماست را مصرف می نمایند و به این ترتیب اندازه کربوهیدرات آن را کاهش می دهند.

تخم مرغ: تخم مرغم آبپز اسنک سالم و عالی به شمار میرود. تخ مرغ ساده ترین اسنکی است که می توانید از آن بهره ببرید و از فواید آن بهره مند شوید.

اگر می خواهید تناسب بدن خوبی داشته باشید و وزن خود را کنترل کنید، استفاده از اسنک های کم کربوهیدرات انتخاب خوبی خواهد بود. به خاطر کمبود وقت ممکن است نتوانید اسنک سالم و خوبی درست کنید. در چنین شرایط هایی می توانید از اسنک های کم کربوهیدرات فوق الذکر بهره ببرید که برای سلامتی هم مفید هستند.

منبع: راسخون

به "اسنک های کم کربوهیدرات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسنک های کم کربوهیدرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید