اولویت برنامه دانشکده دندانپزشکی آزاد تهران در سال 1400

به گزارش وبلاگ تور امنستان، رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: دیجیتالی کردن دانشکده دندانپزشکی و استفاده از فناوری های نوین در اولویت برنامه دانشکده دندانپزشکی در سال 1400 است.

اولویت برنامه دانشکده دندانپزشکی آزاد تهران در سال 1400

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ تور امنستان، افشین حراجی، رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با اشاره به اینکه دانشجویان باید به فراوری علم یاری نمایند گفت: دانشجویان با شرکت در کلاس های روش تحقیق و انتخاب صحیح موضوع انتها نامه، همراهی اساتید مجرب و همکاری مراکز تحقیقاتی می توانند اولویت های پژوهشی رشته دندانپزشکی را مرتفع نموده، با چاپ مقالات و افزایش استنادات به فراوری علم یاری نموده و این علم را به عمل تبدیل نمایند.

وی درباره برگزاری آزمون جامع علوم پایه دندانپزشکی اضافه نمود: این آزمون در اسفندماه 99 در حالی برگزار گردید که با پاندمی کرونا روبه رو بودیم و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران پیروز شدند، در لیست 2.5 درصد برتر کشور در آزمون جامع قرار بگیرند.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ادامه داد: دانشکده دندانپزشکی طی سال های گذشته نیز شاهد پیروزیت های مختلفی در آزمون ها و... بوده است. در واقع آزمون علوم پایه به صورت کشوری برگزار گردیده و ارزیابی توانمندی علمی دانشجویان دندانپزشکی سراسر کشور از دانشگاه دولتی تا آزاد برای ورود به دوره بالینی به این روش انجام می گردد و در این دوره از سطح بالایی نسبت به دوره های قبل برخوردار بود.

حراجی با اشاره به ضرورت تشویق دانشجویان به سمت شرکت در جشنواره های علمی و پژوهشی در سطح ملی و بین المللی توضیح داد: اساتید و مراکز تحقیقاتی در این امر نقش مهمی دارند. در واقع اساتید می توانند در نقش الگو، راهبر و مشوق دانشجویان باشند و مراکز تحقیقاتی نیز با تأمین سخت افزار مورد احتیاج می توانند راه را برای حرکت های پژوهشی دانشجویان آماده نمایند و در این بین استقلال مراکز تحقیقاتی می تواند نقش آن ها را پررنگ تر کند.

وی درباره رویکرد وزارت بهداشت در مورد حمایت از دانشجویان نمونه کشوری اظهار کرد: آیین نامه های خاصی در وزارت بهداشت برای دانشجویان نمونه کشوری وجود دارد. دانشجویان برتر 2.5 درصد کشوری در گروه استعداد های درخشان قرار می گیرند و یکی از مزایای آن ها شرکت به صورت مستقیم (استریت) در آزمون تخصص است.

حراجی اعلام کرد: دیجیتالی کردن دانشکده دندانپزشکی و استفاده از فناوری های نوین در اولویت برنامه دانشکده دندانپزشکی در سال 1400 است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اولویت برنامه دانشکده دندانپزشکی آزاد تهران در سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت برنامه دانشکده دندانپزشکی آزاد تهران در سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید