ببینید؛ بسته الحاقی رزیدنت اویل شما را در نقش لیدی دیمیترسک قرار می دهد

به گزارش وبلاگ تور امنستان، کمپانی کپ کام به تازگی تریلری از بخش The Mercenaries بسته الحاقی بازی رزیدنت اویل ویلج یعنی The Winters، منتشر نموده است که نگاهی نو به شخصیت های قابل بازی و مراحل آن دارد.

ببینید؛ بسته الحاقی رزیدنت اویل شما را در نقش لیدی دیمیترسک قرار می دهد

بسته الحاقی The Winters در تاریخ 28 اکتبر 2022 (6 آبان 1401) در دسترس قرار خواهد گرفت و شامل زاویه دید سوم شخص برای بخش داستانی بازی، به روزرسانی بخش The Mercenaries و محتوای داستانی با موضوع شخصیت رز با عنوان Shadows of Rose می گردد. محتوای شخصیت رز 16 سال پس از اتفاقات نسخه اصلی جریان خواهد داشت و رز را در حال مبارزه کردن با قدرت های خود و جست و جوی درمانی برای آن ها در قلمرو مگامایسیت نشان می دهد. در بخش Mercenaries، لیدی دیمیترسکو، لرد کارل هایزنبرگ و کریس ردفیلد به عنوان شخصیت های قابل بازی تازه به ایتان وینترز خواهند پیوست.

لیدی دیمیترسکو با قد نه فوتی خود در برابر هر لایکان یا دشمن دیگری بزرگ تر است. در نبرد، او با برش دادن حریفان با چنگال های تیز خود، تنوع جذابی در گیم پلی ایجاد می نماید. او بعلاوه در شرایط سخت می تواند دخترانش را احضار کند. از طرفی لرد هایزنبرگ دارای قدرت هایی برای کنترل الکتریسیته است. هایزنبرگ که به یک چکش بزرگ و توانایی دستکاری جریان های مغناطیسی مجهز شده است، می تواند دشمنان را تیکه پاره کند. مخلوقات وحشتناک کارخانه او نیز در هنگام مبارزه به او می پیوندند. او بعلاوه می تواند سرعت مبارزات را کاهش دهد.

در نهایت کریس ردفیلد به عنوان مامور افسانه ای BSAA، آخرین شخصیتی است که تا این لحظه قرار است به این بخش اضافه گردد. کریس در کنار قابلیت های ویژه نظامی خود بعلاوه می تواند با استفاده از مکان یاب، مواضع دشمن دشمن را معین کرد و حملات پشتیبانی را فراخوانی کند. از طرفی در کنار شخصیت های ذکر شده، دو مرحله تازه نیز با نام های دهکده خونین (Bloody Village) و رود خونین (Bloody River) برای این بخش در دسترس قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است که در 6 آبان، در کنار بسته الحاقی ذکر شده، نسخه گلد بازی به صورت فیزیکی و دیجیتالی در دسترس خواهد گرفت که علاوه بر بازی اصلی شامل محتویات بسته الحاقی خواهد بود. بعلاوه بازی چند نفره Resident Evil Re:Verse نیز در همین تاریخ عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ بسته الحاقی رزیدنت اویل شما را در نقش لیدی دیمیترسک قرار می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بسته الحاقی رزیدنت اویل شما را در نقش لیدی دیمیترسک قرار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید