نرم افزار و اپلیکیشن

7 بازی ویدیویی که با الهام از آثار آکیرا توریاما ساخته شده اند

آکیرا توریاما (Akira Toriyama) یک هنرمند افسانه ای در دنیای انیمه و مانگا بود که طراحی های عجیبش فکر افراد بسیاری را در سراسر دنیا تسخیر کرد. در این میان یاری های او به صنعت بازی های ویدیویی به همان مقدار قابل توجه بوده است، به طوری که بعضی از محبوب ترین سری های...

3 اردیبهشت 1403

کنسول های ایکس باکس به زودی به چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز می شوند

به نقل از یک منبع آگاه و به گزارش وب سایت The Verge، ظاهرا مایکروسافت در حال کار روی یک چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی است تا آن را به کنسول های ایکس باکس اضافه کند.

14 فروردین 1403

نگاهی به نسخه نسل نهمی ویچر 3؛ حفظ اصالت با بهبودهای تکنیکی

چیزی تا عرضه نسخه نسل نهمی بازی ویچر 3 (The Witcher 3) باقی نمانده است. این بازی قرار است برای کنسول های پلی استیشن 5، سری ایکس و اس به همراه کامپیوتر در تاریخ 23 آذر (14 دسامبر) عرضه گردد. حال قبل از عرضه رسمی این نسخه از ویچر 3 شرکت سازنده تصمیم گرفت تا یک تریلر کوتاه...

8 آذر 1401

ببینید؛ تریلرهای تازه Skull and Bones به گیم پلی و دنیا آن می پردازند

یوبی سافت به تازگی تریلرهای نو بازی Skull and Bones را منتشر نموده است که دنیا و گیم پلی بازی را به نمایش گذاشته و بعلاوه شامل توضیحاتی از تیم سازنده هستند.

26 شهریور 1401

راهنمای خرید گوشی موبایل پرچمدار ، مرداد 1401

برترین گوشی های هوشمند بالارده و پرچم دار در بازه قیمتی 11 تا 50 میلیون تومان کدام هستند؟ در این بخش از راهنمای خرید گوشی موبایل پرچمدار خبرنگاران مگ، برگزیده ترین گوشی های بالارده بازار را برای شما معرفی و آنالیز نموده ایم.

10 مرداد 1401

ببینید؛ بسته الحاقی رزیدنت اویل شما را در نقش لیدی دیمیترسک قرار می دهد

کمپانی کپ کام به تازگی تریلری از بخش The Mercenaries بسته الحاقی بازی رزیدنت اویل ویلج یعنی The Winters، منتشر نموده است که نگاهی نو به شخصیت های قابل بازی و مراحل آن دارد.

9 مرداد 1401

کسب وکار گردشگری تان را با تور مجازی متحول کنید!

تور مجازی امکانی است که باعث می گردد مشتری یک نمای 360 درجه و کامل از مکان و فضای فعالیت شما یا محصولات و خدماتی که ارائه می دهید، داشته باشد.

21 تیر 1401

زبان شناسی تروفی ها در فاینال فانتزی 7 ریمیک؛ چگونه با تروفی داستان بگوییم؟

ابتکار روایی از طریق تبدیل عناصر غیرروایی به روایی میسر می شود. این مهم به خصوص درباره بازی های ویدیویی صادق است؛ با تبدیل مکانیک هایی که در ابتدا با هدف قرار گرفتن در گیم پلی یا کمپین تبلیغات بازی خلق شده اند به ابزارهای داستان سرایی، میتوان به نوآوری...

9 تیر 1401

از سرنوشت 4 در تلوبیون میلیونی شد

تهران (پانا) - چهار قسمت اول سریال از سرنوشت 4، بیش از یک میلیون بار در تلوبیون دیده شده و 50 میلیون دقیقه بازدید داشته است.

13 خرداد 1401

این زبان های برنامه نویسی بیشترین بازار کار را در سال 2022 دارند

زبان های برنامه نویسی مختلفی برای انجام بسیاری از اهداف تجاری وجود دارند. هر کدام از این زبان های برنامه نویسی ویژگی ها و البته کاربردهای خاص خود را دارند. اگر قصد دارید آغاز به یادگیری برنامه نویسی کنید، انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب اولین قدم شما...

10 خرداد 1401

دو روش بازیابی فایل ها و تصاویر پاک شده کارت SD

هر لحظه ممکن است دچار اشتباه شوید و چند عکس مهم خود پاک کنید. اگر یک یا چند عکس را از روی کارت SD دوربین دیجیتال یا گوشی هوشمند خود ناخواسته حذف کردید؛ چندین روش و ترفند برای بازیابی این تصاویر وجود دارد.

2 اسفند 1400

آیفون برای دومین ماه متوالی پرفروش ترین گوشی هوشمند چین شد

برای دومین ماه متوالی، آیفون اپل پرفروش ترین گوشی هوشمند در کشور چین بوده است. بر اساس گزارش Counterpoint Research، آیفون 23.6 درصد از سهم فروش بزرگ ترین شرکت گوشی هوشمند دنیا را نسبت به ماه قبل که 22 درصد بود، به خود اختصاص داده است. پس از اپل ویوو با سهم 17.8 درصد تولیدکننده...

16 بهمن 1400

ثمره ای که دربی برای پرسپولیس داشت، جانشینی برای کاپیتان سرخ ها

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال تهران گلی را دریافت نکرد تا تساوی بدون گل سرخابی های مرکز سومین کلین شیت حامد لک در لیگ برتر فصل جاری محسوب گردد.

30 دی 1400

مردان یا زنان؛ کدام یک بیشترین سهم در خرید اینترنتی دارند؟

به گزارش خبرنگاران، به نقل از ایرنا فرانک ابوالمعصوم گفت: براساس آخرین آماری که از طریق پرسشنامه در هفت ماه نخست امسال به دست آورده ایم، 51.9 درصد از کسب وکارها اینترنتی در حوزه فروش کالا فعالیت می کنند. 20.5 درصد در حوزه ارائه خدمات و 27.6 درصد در هر دو حوزه...

6 دی 1400

2 بازیکن استقلال در لیست خروج فرهاد مجیدی

خبرنگاران: استقلال این روز ها به شدت در پی جذب خرید بازیکنان خارجی است. فرهاد مجیدی، سرمربی این تیم به طور رسمی عنوان نموده تیمش 3 بازیکن خارجی خواهد خرید که دو تای آن ها خیلی زود به جمع استقلال اضافه خواهند شد.

11 آبان 1400

شاتل موبایل ضمن ارائه بسته های ویژه شروع سال تحصیلی، استفاده از سامانه آموزشی شاد را رایگان کرد

هم زمان با شروع سال تحصیلی 1400 و با هدف تسهیل آموزش از راه دور، شاتل موبایل ضمن عرضه بسته های ویژه شروع سال تحصیلی، استفاده از سامانه شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) را برای تمامی مشترکین سیم کارت های خود، رایگان کرد.

11 مهر 1400

قیمت محصولات بزرگترین تراشه ساز دنیا افزایش می یابد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، شرکت TSMC بزرگترین تراشه ساز دنیا است که پردازشگر دستگاه های اپل، AMD، انویدیا و کوالکام را فراوری کند. اکنون گزارش تازه نشریه وال استریت ژورنال حاکی از آن است که قیمت بعضی محصولات آن افزایش می یابد.

8 شهریور 1400

ویندوز 11 از راه رسید ، معرفی قابلیت های جدید

شرکت مایکروسافت عصر روز گذشته طی مراسمی از ویندوز جدید 11 رونمایی کرد. عرضه ویندوز 11 شش سال بعد از عرضه ویندوز 10 رخ می دهد.

18 تیر 1400

چرا دولت طی 8سال گذشته نتوانسته است به تولید پایدار برق برسد؟

چند سالی است بی برقی مهمان تابستانه خانه های مردم شده و طی سال های گذشته جدول بی برقی اعلام می شد تا مردم اطلاع داشته باشند چه زمانی از برق محروم هستند اما امسال شرایط به گونه دیگری بود و بدون اطلاع و سرزده بی برقی سراغشان آمد.

31 خرداد 1400

احتمال گرانی بنزین در پی تعطیلی شبکه خط لوله آمریکا

خبرنگاران : تعطیلی بزرگترین خط لوله بنزین آمریکا که پس از یک حمله سایبری روی داد، ممکن است کرانه شرقی این کشور را با کمبود سوخت روبرو کرده و باعث بزرگترین افزایش قیمت بنزین در هفت سال گذشته شود.

23 خرداد 1400
تعداد: (31)