تصاویر کوچک ترین سگ دنیا ؛ سگی که از چوب بستنی کوتاه تر است!

به گزارش وبلاگ تور امنستان، یک سگ دو ساله به نام مروارید رسماً پس از تایید به وسیله مقامات رکوردهای دنیای گینس به عنوان کوتاه قدترین سگ زنده دنیا شناخته می گردد.

تصاویر کوچک ترین سگ دنیا ؛ سگی که از چوب بستنی کوتاه تر است!

به گزارش وبلاگ تور امنستان، رکوردهای جهانی گینس گفت که یک سگ نژاد چی واوا که از ریموت تلویزیون کوچک تر است و به مقدار یک اسکناس طول دارد عنوان کوچکترین سگ جهان را بدست آورد.

این سگ که مروارید نام دارد پس از اینکه دامپزشکی در اورلاندو جایی که او متولد شد، ارتفاع قد او را 3.6 اینچ (9.14 سانتی متر) و طول بدنش را 5 اینچ (12.7 سانتی متر) گفت این عنوان مهم را کسب کرد.

به گزارش فرارو، گینس در بیانیه ای گفت، این ابعاد به این معنی است که مروارید از چوب بستنی کوتاه تر است و در جیب شما جا می گردد. او کوتاه تر از ریموت تلویزیون و به مقدار یک اسکناس دلار است.

این سگ جانشین میلی می گردد، که با 3.8 اینچ رکورد را در اختیار داشت. زمانی که پرل در سپتامبر 2020، اندکی قبل از مرگ میلی، به جهان آمد کمتر از یک اونس وزن داشت.

ونسا سملر، صاحب پرل، در بیانیه ای که به وسیله گینس منتشر شد، گفت که او از آن موقع به 1.22 پوند (553 گرم) رسیده است.

سملر، که مالک میلی نیز بود، اضافه نمود: خوشبختیم که او را داریم و شکستن رکورد و به اشتراک گذاشتن این خبر شگفت انگیز است.

وی گفت: مروارید از خوردن غذاهای باکیفیت مانند مرغ و ماهی قزل آلا لذت می برد و او عاشق لباس های خوب است. ما با هم خیلی خوش می گذرانیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر کوچک ترین سگ دنیا ؛ سگی که از چوب بستنی کوتاه تر است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر کوچک ترین سگ دنیا ؛ سگی که از چوب بستنی کوتاه تر است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید