تعلل عجیب باشگاه پرسپولیس در روبرو با رفتار مهاجم بی انضباط

به گزارش وبلاگ تور امنستان، آنتونی استوکس پس از تساوی دو - دو پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل شارجه امارات در تاریخ 29 بهمن ماه سال 1398 از یحیی گل محمدی اجازه گرفت تا دو روز بیشتر از سایر اعضای تیم در دبی امارات مانده و با خانواده اش ملاقات کند.

تعلل عجیب باشگاه پرسپولیس در روبرو با رفتار مهاجم بی انضباط

سرمربی سرخپوشان نیز که خود قصد استراحت یک روزه با فرزندش داشت با درخواست مهاجم ایرلندی موافقت می نماید اما این بازیکن با وجود گذشت بیش از دو ماه نه تنها خودش را به باشگاه معرفی نکرده بلکه خواستار دریافت بخش دیگری از قرارداد 250 هزار دلاری خود شده است.

او که در جابجایی زمستانی با عقد قراردادی پنج ماهه به پرسپولیس آمد در ابتدا 150 هزار دلار دریافت کرد تا حاضر به تمرین با سرخ ها گردد.

حاصل کوشش او در طول مدت یک ماه حضورش در تمرینات این تیم، 65 دقیقه بازی کردن بوده است. حالا او در تازه ترین نامه خود که به وسیله وکیل قانونی اش به باشگاه پرسپولیس ارسال شده خواستار دریافت 20 هزاردلار دیگر است.

این در حالی است که محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل وقت پرسپولیس هنگام نیامدن استوکس به ایران مطرح نمود این بازیکن دارای بندهای سنگین جریمه در قراردادش است که در حال پیگیری است.

پیگردی که نه تنها در دوران او بلکه پس از کناره گیری اش از باشگاه نیز رقم نخورده است و سرخ ها تنها در چند نامه خواستار بازگشت استوکس شده اند و اقدام به شکایت از بازیکنی که از لیست یحیی گل محمدی نیز کنار گذاشته شده است نکرده اند.

ابهام در قراردادی بسیار گران قیمت که به نظر می رسد دست سرخ ها را برای اعاده حیثیت بسته و آنها توان دریافت غرامت از مهاجم بی انضباط خود را ندارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تعلل عجیب باشگاه پرسپولیس در روبرو با رفتار مهاجم بی انضباط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلل عجیب باشگاه پرسپولیس در روبرو با رفتار مهاجم بی انضباط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید