پرسپولیس ملی پوش بیشتری دارد یا الهلال؟

به گزارش وبلاگ تور امنستان، خبرنگاران: پرسپولیس تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید در مرحله یک چهارم نهایی این جام روز 24 مهر در عربستان به مصاف الهلال، یکی از قدرتمندترین تیم های آسیا برود. این بازی در حالی قرار است برگزار گردد که لیگ ایران هنوز آغاز نشده و یحیی گل محمدی و تیمش از نداشتن بازی رسمی گلایه نموده اند.

پرسپولیس ملی پوش بیشتری دارد یا الهلال؟

به گزارش وبلاگ تور امنستان، از این مورد گذشته، پرسپولیسی ها نگران اردوی تیم ملی هم هستند؛ سه بازیکن پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده اند و تا سه روز قبل از بازی با الهلال نمی توانند در تمرینات پرسپولیس حضور داشته باشند. این مورد به تازگی موجب ناراحتی و نگرانی طرفداران پرسپولیس شده و حتی عده ای از آن ها به انتقاد از سرمربی تیم ملی پرداخته و گفته اند به غیر از وحید امیری که فیکس تیم ملی است کاش اسکوچیچ در این برهه دو بازیکن دیگر یعنی سرلک و ترابی را به تیم ملی نمی برد.

اعتراض پرسپولیسی ها در شرایطی اجرا شده که حالا تعیین شده الهلال هم با مسئله ای مشابه روبرو است با این تفاوت که الهلالی ها 2 برابر پرسپولیس بازیکن به تیم ملی داده اند. با انتشار نو لیست بازیکنان فراخوانده شده به تیم های ملی، تعیین شده که الهلال 6 بازیکن ملی پوش دارد و تا انتها اردوی تیم های ملی نمی تواند آن ها را در تمرینات داشته باشد.

منبع: فرارو

به "پرسپولیس ملی پوش بیشتری دارد یا الهلال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس ملی پوش بیشتری دارد یا الهلال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید