تهران چند معتاد متجاهر دارد؟ ، عضو شورای شهر: برنامه ای برای جلوگیری از ابتلای مجدد بهبود یافتگان نداریم

به گزارش وبلاگ تور امنستان، رئیس کمیته سلامتی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از 25 هزار معتاد متجاهر در تهران تنها وظیفه جمع آوری پنج هزار معتاد به عهده شهرداری است و با توجه به اینکه تهران شهری ملی است باید سایر دستگاه ها نیز وارد عمل شوند.

تهران چند معتاد متجاهر دارد؟ ، عضو شورای شهر: برنامه ای برای جلوگیری از ابتلای مجدد بهبود یافتگان نداریم

به گزارش وبلاگ تور امنستان، سوده نجفی در یکصد پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در برخورد با آسیب برنامه ای برای معتادان بهبود یافته نداریم، اظهار کرد: باید در پی برنامه های عملیاتی در این زمینه باشیم و نباید به برنامه های تئوری فردی اکتفا کرد.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برنامه ای برای جلوگیری از ابتلای مجدد بهبود یافتگان وجود ندارد، اظهار داشت: با این روند هزینه هایی که برای بهبود انجام شده، هدر خواهد رفت که یکی از این موضوعات ایجاد اشتغال است که باید دستگاه های مربوطه در این خصوص اقدام نمایند.

وی بعلاوه توضیح داد: نمی توان کوشش های شهرداری تهران به ویژه مدیرعامل سازمان رفاه را نادیده گرفت اما تمام اقدامات مربوط به شهرداری نیست و از 25 هزار معتاد متجاهر در تهران تنها وظیفه جمع آوری پنج هزار معتاد به عهده شهرداری است و با توجه به اینکه تهران شهری ملی است باید سایر دستگاه ها نیز وارد عمل شوند.

نجفی تأکید کرد: امیدواریم جلسات با حضور مدیریت شهری و دستگاه های اثرگذار ادامه داشته باشد تا با برنامه ریزی های لازم بتوان از آسیب ها در سطح شهر تهران جلوگیری کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تهران چند معتاد متجاهر دارد؟ ، عضو شورای شهر: برنامه ای برای جلوگیری از ابتلای مجدد بهبود یافتگان نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران چند معتاد متجاهر دارد؟ ، عضو شورای شهر: برنامه ای برای جلوگیری از ابتلای مجدد بهبود یافتگان نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید