جزئیات واگذاری فیش های حج تمتع ، متقاضیان به دلال ها مراجعه نکنند ، 200 هزار نفر پشت نوبت اعزام به حج هستند

به گزارش وبلاگ تور امنستان، معاون سازمان حج و زیارت درباره جزئیات نقل و انتقال فیش های حج تمتع و نقش تسهیلگری این سازمان در این خصوص شرح داد.

جزئیات واگذاری فیش های حج تمتع ، متقاضیان به دلال ها مراجعه نکنند ، 200 هزار نفر پشت نوبت اعزام به حج هستند

به گزارش وبلاگ تور امنستان، اکبر رضایی معاون سازمان حج و زیارت در مورد نقل و انتقال فیش های حج تمتع گفت: نقل و انتقال فیش های حج در سامانه ای که در سازمان حج تشکیل شده انجام می گردد و آن دسته از افرادی که قصد واگذاری اسناد خود را دارند و در گذشته برای سفر حج ثبت نام نموده بودند می توانند با ثبت نام در این سامانه نسبت به نقل و انتقال فیش های خود اقدام نمایند.

وی با تأکید بر اینکه افرادی که به علت استطاعت مالی در پی خرید فیش حج هستند نیز می توانند با مراجعه به سامانه تشرف فیش موردنیاز خود را خریداری نمایند، گفت: سازمان حج و زیارت هیچ دخل و تصرفی در قیمت فیش حج ندارد و خرید و فروش ها به صورت توافقی انجام می گردد و ما تنها پل ارتباطی بین واگذارنماینده و خریدار سند هستیم.

معاون سازمان حج و زیارت با تأکید بر اینکه یک میلیون و 200 هزار نفر پشت نوبت اعزام به حج هستند گفت: بعضی از افراد به علت عدم استطاعت جسمی یا مالی امکان اعزام ندارند و می خواهند سهمیه خود را واگذار نمایند بنابراین سازمان حج این امر واگذاری را برای آنها تسهیل می نماید. متقاضیان بعد از ثبت اطلاعات خود در سامانه با تأیید مدارک به یک دفتر زیارتی مراجعه و کارهای نقل و انتقال خود را انجام می دهند.

رضایی از واگذارنمایندگان فیش ها درخواست کرد که به افراد واسطه گر و دلال اطمینان ننمایند چرا که آنها ممکن است مبالغ هنگفتی درخواست و سوءاستفاده نمایند و توصیه می کنیم خریدار و فروشنده صرفاً به این سامانه مراجعه و به قیمت ها که دلال ها می دهند توجه نکند چرا که فقط باعث افزایش قیمت خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات واگذاری فیش های حج تمتع ، متقاضیان به دلال ها مراجعه نکنند ، 200 هزار نفر پشت نوبت اعزام به حج هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات واگذاری فیش های حج تمتع ، متقاضیان به دلال ها مراجعه نکنند ، 200 هزار نفر پشت نوبت اعزام به حج هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید