دوستت دارم؛ داستانی جنایی از عشق تا نفرت

به گزارش وبلاگ تور امنستان؛ رمان پلیسی- جنایی دوستت دارم با نام فرعی هیچ چیز از نفرت به عشق نزدیک تر نیست نوشته باربارا ابِل، با ترجمه ای از الهه جمدیان و از سوی نشر قطره منتشر شد.

دوستت دارم؛ داستانی جنایی از عشق تا نفرت

در پشت جلد کتاب آمده: آن قدر عاشقم که با کوچک ترین دست انداز متنفر می شوم...

این جمله دید جدیدی به سوزی داد و روحش را شدیدا تحت تاثیر قرار داد. تا الان همواره فکر می کرد عشق و نفرت به لحاظ ذات و فطرتشان کاملا با هم در تضادند اما حالا می بیند نفرت می تواند از خود عشق سرچشمه بگیرد.

یک عشق صاف و پاک می تواند به نفرتی تبدیل گردد که قدرتش به میزان همان عشق اولیه باشد... این است که می گویند: دیوار بین دنیای عشق و نفرت از مو باریک تر است.

باربارا ابل، نویسنده بلژیکی رمان های پلیسی متولد 3 دسامبر 1969 در بروکسل است. او در 15 سالگی دوره های بازیگری را در آموزشگاه Etterbeek گذراند. سپس در دانشگاه آزاد بروکسل تحصیل کرد و در رشته فلسفه فارغ التحصیل شد. ابل که مدتی به اسم بازیگر فعالیت داشت، در نمایش های خیابانی هم شرکت نموده است. او اولین نمایش خود را در 23 سالگی نوشت و روی صحنه هایی در بروکسل و در جشنواره تئاتر اسپا(بلژیک) اجرا کرد. داستان های تعلیق او اغلب محیط های خفقان آور خانوادگی را تداعی می نماید که جنایت و جنون در آن جوانه می زند.

کتاب دوستت دارم نوشته باربارا ابِل با ترجمه الهه جمدیان در 446 صفحه، در قطع رقعی، جلد گالینگور و به قیمت 98 هزار تومان، از سوی نشر قطره به بازار کتاب رسید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "دوستت دارم؛ داستانی جنایی از عشق تا نفرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوستت دارم؛ داستانی جنایی از عشق تا نفرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید