شاتل موبایل ضمن ارائه بسته های ویژه شروع سال تحصیلی، استفاده از سامانه آموزشی شاد را رایگان کرد

به گزارش وبلاگ تور امنستان، هم زمان با شروع سال تحصیلی 1400 و با هدف تسهیل آموزش از راه دور، شاتل موبایل ضمن عرضه بسته های ویژه شروع سال تحصیلی، استفاده از سامانه شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) را برای تمامی مشترکین سیم کارت های خود، رایگان کرد.

شاتل موبایل ضمن ارائه بسته های ویژه شروع سال تحصیلی، استفاده از سامانه آموزشی شاد را رایگان کرد

به گزارش روابط عمومی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، هم زمان با فرارسیدن ماه مهر، دسترسی به اپلیکیشن تعاملی شاد به وسیله اینترنت سیم کارت های شاتل موبایل، رایگان شد و هیچ گونه ترافیکی در استفاده از این سامانه برای مشترکین شاتل موبایل محاسبه نخواهد شد. شاتل موبایل در سال تحصیلی گذشته هم، علاوه بر اعطای بسته اینترنت به معلمین گرانقدر و رایگان سازی سامانه های آموزشی دانشگاهی، دانش آموزی و علوم پزشکی، استفاده از سامانه شاد را برای معلمان و دانش آموزان رایگان نموده بود.

رایگان سازی ترافیک اپلیکیشن شاد به وسیله شاتل موبایل، در حالی صورت می گیرد که این اپراتور با هدف تسهیل ارتباطات از ابتدای مهر ماه بسته های ویژه ای با 2 برابر حجم به مشترکین خود ارائه نموده است. در این طرح مشترکین شاتل موبایل می توانند با خرید بسته های ویژه شروع سال تحصیلی تا سرانجام دهم مهر، به اندازه حجم خریداری شده از شاتل موبایل هدیه بگیرند. این بسته ها با شماره گیری کددستوری #421 از سیم کارت های شاتل موبایل و یا به وسیله مراجعه به اپلیکیشن شاتل موبایل من و سیستم مدیریت حساب کاربری شاتل موبایل قابل مشاهده و فعال سازی هستند.

شاتل موبایل، اپراتور نسل نو تلفن همراه با پوشش 3G و 4G/LTEدر سراسر کشور با پیش شماره 0998 و کد یک است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه سیم کارت هوشمند را به بازار ارتباطی کشور معرفی نموده که بر اساس آن، سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک، برترین آنتن و پوشش شبکه را به طور اتوماتیک برای وی انتخاب می نماید.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم کارت، می توانند به وب سایت www.shatelmobile.ir مراجعه نمایند یا به وسیله شماره 09981000000 و به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

منبع: خبرآنلاین

به "شاتل موبایل ضمن ارائه بسته های ویژه شروع سال تحصیلی، استفاده از سامانه آموزشی شاد را رایگان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاتل موبایل ضمن ارائه بسته های ویژه شروع سال تحصیلی، استفاده از سامانه آموزشی شاد را رایگان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید