فوتی های قطعی سیل امامزاده داوود 19 نفر شد؛ تهران 5 مفقودی سیل دارد

به گزارش وبلاگ تور امنستان، استاندار تهران با بیان اینکه همچنان 5 نفر در استان تهران در پی وقوع سیل مفقود هستند، درباره امدادرسانی به منطقه ها سیل زده در استان تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

فوتی های قطعی سیل امامزاده داوود 19 نفر شد؛ تهران 5 مفقودی سیل دارد

به گزارش ایلنا، محسن منصوری، استاندار تهران درباره آخرین شرایط منطقه ها سیل زده در استان تهران گفت: نسبت به روز گذشته افزایش تعداد فوتی نداشتیم. تعدادی از مفقودین هم بحمدالله پیدا شده اند و 5 نفر در حال حاضر مفقود هستند.

وی درباره شرایط امامزاده داوود (ع) گفت: در امامزاده داوود دیگر هیچ مفقودی نداریم و آمار فوتی قطعی همان 19 نفر است پرونده موضوع در اینجا بسته است. البته عملیات بهسازی و عمرانی و خارج کردن گل و لای از منازل و مغازه ها همچنان ادامه دارد. بعلاوه کارشناسان در حال آنالیز ساختمان هایی هستند که دچار آسیب شده اند، تا چنانچه ضروری است تخریب و یا مقاوم سازی شوند.

استاندار تهران بعلاوه درباره مزداران در شهرستان دماوند گفت: این منطقه بیشترین آسیب را دیده بود. منطقه مزداران بلوک بندی شده و مقرر شد شهرستان های تهران هر کدام تعیین یک بلوک و منطقه شده و ماشین آلات و اداوات و نیروی انسانی به صورت هدفمند در حال کار هستند.

وی ادامه داد: روستا های اطراف دماوند نیز که دچار خسارت شده بودند، یکی از شهرستان ها به عنوان تعیین معین شده و کار برای همه این منطقه ها در حال اجرا است.

استاندار تهران اعلام نمود: برق همه منطقه وصل شده است در بحث آب شرب مسئله ای وجود ندارد خدمات رسانی به سرعت در حال پیگیری است.

منبع: فرارو

به "فوتی های قطعی سیل امامزاده داوود 19 نفر شد؛ تهران 5 مفقودی سیل دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتی های قطعی سیل امامزاده داوود 19 نفر شد؛ تهران 5 مفقودی سیل دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید