محمودی: جدال رحمان و بهروز در رقابت های آسیا دیدنی خواهد بود، تیم ملی والیبال ایران می تواند به راحتی به فینال برسد

به گزارش وبلاگ تور امنستان، پیشکسوت والیبال کشورمان گفت: در این دوره از رقابت های مردان آسیا شرایط بسیار خوبی داریم و می توانیم به راحتی در فینال حضور پیدا کنیم.

محمودی: جدال رحمان و بهروز در رقابت های آسیا دیدنی خواهد بود، تیم ملی والیبال ایران می تواند به راحتی به فینال برسد

بهنام محمودی پیشکسوت والیبال کشورمان در گفت وگو با خبرنگار ، در مورد رقابت های والیبال مردان آسیا و شرایط تیم ملی والیبال ایران گفت: در کمیته فنی از قبل تصمیم گیری که انجام شد قرار بر این شد تا در مسابقات والیبال مردان آسیا به علت نزدیک بودن رقابت جوانان جهان از جوانان استفاده گردد. در کنار این جوانان تعدادی از بازیکنان با تجربه هم در کنار تیم قرار داده شدند تا بار فنی تیم ملی حفظ گردد. بازی های مردان آسیا فرصتی خوبی است تا جوانان خود را نشان دهند و تثبیت نمایند چرا آینده والیبال ایران در گرو همین جوانان است و می توانند روز های خوشی را برای والیبال ایران رقم بزنند.

محمودی در مورد پوست اندازی تیم ملی والیبال گفت: همواره بعد از هر المپیک در تیم های ملی یک تغییر نسل اتفاق می افتد در واقع بعد از هر المپیک، المپیک دیگری پیش روی تیم های ملی است و باید خود را برای المپیک بعد آماده نمایند. جایگزین شدن بازیکنان جوان همواره تأثیر گذار بوده نوید بخش روز های خوب برای والیبال بوده است.

او اضافه نمود: تیم ملی والیبال ایران همواره تیم اول آسیا بوده و در این دوره از رقابت ها هم شرایط بسیار خوبی داریم و می توانیم به راحتی در فینال رقابت های والیبال مردان آسیا حضور پیدا کنیم. در دور مقدماتی هم قرعه به نام ایران خورد و با تیم هایی که همگروه شده ایم. ملاقات های دور مقدماتی می تواند بازی های تدارکاتی بسیار خوبی برای تیم ملی باشد تا در دور حذفی با آمادگی خوب برابر حرفات خود قرار بگیرد.

پیشکسوت والیبال کشورمان در مورد ملاقات 2 تیم والیبال ایران و پاکستان که سرمربی ایرانی دارند اسم کرد: تیم ملی والیبال پاکستان جزء تیم های خوب آسیا بوده است، اما به رغم سرمایه گذاری نکردن در والیبال در سالیان اخیر از والیبال روز جهان عقب مانده است. تیم ملی والیبال چین هم همین شرایط را دارد، چینی که در یک دوره طلایی یکی از برترین های آسیا بود، اما در حال حاضر حرفی برای گفتن ندارد. حضور محمدی راد بر روی نیمکت پاکستان برای ایران افتخار است و به او تبریک می گویم و قطعا با توجه به شناخت محمدی راد از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان کار را برای بازیکنان کمی سخت کند، اما بازیکنان پاکستان در حد و مقدار های بازیکنان ایران والیبال بازی نمی نمایند، اما رقابت دو سرمربی ایرانی برابر هم مجذوب کننده خواهد بود.

محمودی در انتها گفت: امیدوارم بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال ایران دست پر از مسابقات والیبال مردان آسیا بازگردند و موفقیت های دوباره تیم ملی را رقم بزنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "محمودی: جدال رحمان و بهروز در رقابت های آسیا دیدنی خواهد بود، تیم ملی والیبال ایران می تواند به راحتی به فینال برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودی: جدال رحمان و بهروز در رقابت های آسیا دیدنی خواهد بود، تیم ملی والیبال ایران می تواند به راحتی به فینال برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید