مدارس شهرستان پارسیان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند

به گزارش وبلاگ تور امنستان، محمد رادمهر بعدازظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی که با حضور کلیه اعضاءدر محل فرمانداری برگزار گردید، گفت : شهرستان پارسیان دروازه غرب استان هرمزگان است که مسافران و مهمانان نوروزی از نقاط مختلف کشور با جزایر کیش و قشم و هرمز و شهرستانهای بندر لنگه و بندر عباس عزیمت می نمایند و ما مسئولان شهرستانی باید خود را در راستای ارائه خدمات و شناساندن ظرفیتها و فرهنگ که مناسب ترین زمان برای معرفی و پتانسیل شهرستان است تا زمینه جذب بسیاری از گردشگران و مسافران را فراهم کند.

مدارس شهرستان پارسیان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان پارسیان در ارتباط با نقش نظارت بر بازار توضیح داد : نظارت بر قیمت کالاها و جلو گیری از افزایش خود سرانه قیمت ها در فروشگاه های و بازدید و نظارت بر جایگاههای عرضه سوخت در شهرستان در دستورکار همه مسئولان شهرستان دراین ایام باشد.

رادمهر اضافه نمود: چاپ بروشورهای اطلاع رسانی از مکان های فرهنگی ، تاریخی و گردشگری و نصب پلاکارد در سطح شهرستان برای تعیین کردن مکان های تفریحی و تنظیم بازار و نانوایها در ایام تعطیلات نوروزی آماده سازی نمازخانه ها و مجتمع های رفاهی شهرستان و آماده سازی پارکها از مهمترین برنامه ها و وظایف ستاد است.

وی گفت: برای استقبال ازمسافران نوروزی واسکان آنها در شهرستان تعداد 23مدرسه 128 کلاس درس در نظر گرفته شده است که16 مدرسه در مرکز شهرستان 4 مدرسه در بخش کوشکنار که در روستای ساحلی مغدان و بستانو و شهر کوشکنار و 3مدرسه در بخش مرکزی در روستاهای بوچیر و چهواز که با تمام امکانات کولر و آبگرمکن و فرش و پتو تلویزیون عمومی نمازخانه و آشپزخانه در اختیار مهمان عزیز است.

رییس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان پارسیان با اعلام آمادگی میزبانی از مسافران در نوروز 94 گفت: با برنامه ریزی هدفمند در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی و با برطرف کردن نواقصات سال گذشته از مهمانان نوروزی استقبال می کنیم تا خاطرات خوبی از شهرستان در ذهن خود داشته باشند.

فرماندارپارسیان تاکید نمود: خط کشی و لکه گیری جاده ی محور بستانو به جواد الائمه بطول 3 کیلومتر توسط اداره راه و شهرسازی وتامین خودرو جهت گشت نامحسوس پلیس راه توسط ادارات در ایام نوروز و پیگیری آسفالت بلوار بستانو به پارسیان و زیارت وآماده سازی سرویس های بهداشتی و نمازخانه های بین راهی و پارکها ی ساحلی شهرستان توسط شهرداریها و برطرف نقاط حادثه خیز توسط اداره راه و شهرسازی تا قبل از ایام نوروز انجام شود.

لازم بذکر است کمیته های پشتیبانی - اطلاع رسانی - رسیدگی به شکایات- امداد و نجات - بهداشتی و درمانی - انتظامی و امنیتی - نظارت بربازار - فرهنگی و هنری - - کمیته آموزشی و رفاهی از جمله کمیته های هستند که در نوروز 94 به مهمانان نوروزی خدمات ارائه می دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدارس شهرستان پارسیان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس شهرستان پارسیان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید