مشخصات گوشی ردمی K50 گیمینگ لو رفت

به گزارش وبلاگ تور امنستان، سال گذشته شیائومی از گوشی های سری ردمی K40 در چین رونمایی کرد. بر اساس گزارش های منتشر شده، این شرکت میخواهد ماه آینده نسل نو این گوشی ها را معرفی کند. همان طور که احتمالا می دانید، خانواده ردمی K50 از حداقل سه گوشی K50، K50 پرو و K50 گیمینگ ادیشن تشکیل شده است.

مشخصات گوشی ردمی K50 گیمینگ لو رفت

یکی از افشاگران مشهور چینی اعلام نموده که هر سه گوشی سری K50 با حسگر اثر انگشت تعبیه شده در لبه کناری راهی بازار می شوند. این در حالی است که طبق اطلاعات فاش شده، گوشی های موردنظر مجهز به نمایشگرهای اولد هستند و به همین دلیل بعضی انتظار داشتند که با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی شوند. البته این افشاگر مدعی شده که یک مدل دیگر از این خانواده وجود دارد که از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می نماید. ضمناً شیائومی در حال آماده سازی یک گوشی 4G ردمی هم هست که گویا از نمایشگر دارای بریدگی قطره ای بهره می برد.

در این میان، مشخصات ردمی K50 گیمینگ هم لو رفته است. گویا بدنه این گوشی مبتنی بر ابعاد 162 در 76.8 در 8.45 میلی متر است و وزن آن به 210 گرم می رسد. از دیگر ویژگی های آن می توانیم به نمایشگر 6.67 اینچی اولد با رزولوشن FHD+ اشاره کنیم. در ماژول دوربین هم یک دوربین 48 یا 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی انجام وظیفه می نماید. در کنار آن یک دوربین 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی هم تعبیه شده است.

در رابطه با چیپست این گوشی گزارش های مختلفی منتشر شده و اگرچه بعضی منابع به بهره گیری آن از چیپست مدیاتک اشاره نموده اند، اما حالا این افشاگر مدعی شده که گوشی ردمی K50 گیمینگ ادیشن با اسنپدراگون 8 نسل 1 راهی بازار می گردد. بعلاوه باید انتظار تعبیه کلیدهای فیزیکی مربوط به گیمینگ در بدنه این گوشی را داشته باشیم که در این زمینه تفاوتی با نسل قبلی ندارد. علاوه بر کلیدهای مکانیکی، به نظر می رسد نمایشگر ردمی K50 گیمینگ تخت باشد که معمولا برای گوشی های گیمینگ این نوع طراحی مرسوم تر از نمایشگر منحنی است.

از دیگر ویژگی های فاش شده از آن می توانیم به باتری 4700 میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم که از سرعت شارژ 120 وات پشتیبانی می نماید. بعضی گزارش ها از احتمال عرضه یک مدل ضعیف تر از این گوشی خبر داده اند که احتمالا با چیپست مقرون به صرفه تری به دست کاربران می رسد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات گوشی ردمی K50 گیمینگ لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات گوشی ردمی K50 گیمینگ لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید