کنسول های ایکس باکس به زودی به چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز می شوند

به گزارش وبلاگ تور امنستان، به نقل از یک منبع آگاه و به گزارش وب سایت The Verge، ظاهرا مایکروسافت در حال کار روی یک چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی است تا آن را به کنسول های ایکس باکس اضافه کند.

کنسول های ایکس باکس به زودی به چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز می شوند

اینطور که به نظر می رسد، ظاهرا مایکروسافت در حال کار روی یک چت بات پشتیبانی تازه برای ایکس باکس است که با کمک هوش مصنوعی، به گیمرها کمک کند تا مسائلی که در کنسول های خود با آن ها روبرو می شوند را حل کنند. شرکت ردموندی رسما به وب سایت The Verge اعلام کرده که در حال آزمایش این چت بات است و اضافه کرد که یک شخصیت انیمیشنی هم برای آن طراحی شده تا آن را از ربات های گفتگوی معمولی متمایز کند.

هایان زانگ، مسئول ارشد هوش مصنوعی بازی ایکس باکس، در یک بیانیه به The Verge گفت:

او ادامه داد:

درباره شکل و شمایل این چت بات حرف و حدیث زیادی وجود دارد. احتمالا باید کورتانا را به خاطر داشته باشید. همان دستیار صوتی معروف مایکروسافت در سیستم عامل ویندوز که حتی در گوشی های ویندوزفون هم در دسترس قرار داشت و مایکروسافت نامش را از روی یک کاراکتر هوش مصنوعی در سری بازی های Halo انتخاب کرد. برخی ها معتقدند شکل این چت بات شبیه به کورتانا خواهد بود. اما برخی از افراد معتقدند این چت بات تازه ایکس باکس شکل متفاوتی از کورتانا خواهد داشت. تا بدین ترتیب از این بابت اطلاعی نداشته باشیم.

چت بات تازه مایکروسافت از کاربران می پرسد که چطور می توانم به شما کمک کنم؟ بدین ترتیب خیلی سریع می تواند به درخواست های کاربران پاسخ دهد؛ از بررسی راهکار هایی برای خراب بودن ایکس باکس گرفته تا برطرف کردن مسائل مربوط به سرویس های اشتراکی.

به صورت کلی، اگرچه چت بات های مبتنی بر هوش مصنوعی سال هاست وجود دارند اما این چت بات تازه ایکس باکس احتمالا باید بخش کوچکی از یک پروژه بسیار بزرگ تر و جاه طلبانه تر از سوی مایکروسافت باشد. ظاهرا مایکروسافت می خواهد از این طریق، هوش مصنوعی را فعلا به حوزه گیمینگ و تنظیم محتوا بکشاند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "کنسول های ایکس باکس به زودی به چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنسول های ایکس باکس به زودی به چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید