2 گزینه خارجی استقلال ایرانی از آب درآمدند؟

به گزارش وبلاگ تور امنستان، ملکیان رئیس هیات مدیره استقلال امروز در مصاحبه ای به این نکته اشاره نمود که 2 بازیکن از لیگ انگلیس و پرتغال مورد توجه فرهاد مجیدی هستند و اسامی این 2 بازیکن خارجی به محض نهایی شدن قراردادشان طی چند روز آینده به طور رسمی اعلام می گردد.

2 گزینه خارجی استقلال ایرانی از آب درآمدند؟

در حالی که ملکیان از خارجی بودن این دو بازیکن نام برده، سایت ورزش سه مدعی شده رایان تفضلی مدافع تیم وایکمپ واندرز و جعفر سلمانی بازیکن تیم پورتیموننزه پرتغال و بازیکن محبوب دراگان اسکوچیچ، بازیکنان مورد نظر سرمربی استقلال هستند.

اگر این خبر صحت داشته باشد، شاید استقلالی شدن سلمانی - که توانایی بازی به اسم دفاع چپ و وینگر چپ را دارد، اما اسکوچیچ از او به اسم دفاع راست استفاده کرد! - اتفاق دور از انتظاری نباشد، اما رایان تفضلی که پیش از این مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار داشت، چندی پیش در مصاحبه ای اظهار داشت که در این مقطع برنامه ای برای حضور در فوتبال ایران ندارد و می خواهد در اروپا فوتبالش را پیگیری کند و حالا باید دید مجیدی واقعا دنبال این بازیکن بوده یا همانطور که رئیس هیات مدیره استقلال گفته، بازیکنان مورد نظر مجیدی، خارج هستند.

فوتبالی

منبع: فرارو

به "2 گزینه خارجی استقلال ایرانی از آب درآمدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 گزینه خارجی استقلال ایرانی از آب درآمدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید