دوچرخه سواری

پارک ملی غار ماموت کجاست؟

پارک ملی غار ماموت (Mammoth Cave National Park) بزرگترین سیستم غاری دنیا را درون خودش دارد و نزدیک به 53000 جریب از سرزمین غرب و مرکز استان کنتاکی را در بر می گیرد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این پارک ملی در آمریکا آشنا شوید.

29 اسفند 1401

عکس ، روز در این جزیره بی پایان است!

به منطقه ها بالای دایره قطب شمال در نروژ سفر کنید و خودتان شب هایی را ببینید که نور خورشید به طرز شگفت انگیزی محیط را روشن کرده است.

12 مهر 1401

دانشجویان دختر علوم پزشکی تبریز در همایش مجازی ورزش های همگانی پیروز به کسب مقام شدند

دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در دومین همایش مجازی ورزش های همگانی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور پیروز به کسب مقام شدند.

28 اردیبهشت 1401

آخر هفته کجا بریم؟ از نمک آبرود و آبشار ویسادار تا تنگه راگه و تالاب میانکاله

تعطیلات آخر هفته فرصت مناسبی است تا دست از زندگی پر استرس و رنگ پریده شهری بشوییم و به دامان طبیعت بی نظیر و رنگارنگ کشورمان رهسپار شویم. در این مقاله با نمک آبرود و آبشار ویسادار برای سفرهای یک روزه و تنگه راگه و تالاب میانکاله برای سفری دو روزه آشنا...

13 بهمن 1400

زیباترین پارک های شهری جهان

هنر طراحی پارک ها و فضای سبز تاریخچه ای بسیار طولانی دارد مخصوصا در زمان های قدیم که پارک مفهومی کاملا متفاوت با آنچه که امروز شاهدش هستیم داشت. ساخت فضاهایی جدید آن هم در وسط شهرهای شلوغ به روحیه انسان حس تازگی می بخشد. در ادامه به سراغ تعدادی از این مکان...

18 آبان 1399

دوچرخه سواری برای زنان، یک اعتراض پنهان است؟

وب سایت آسو: کتاب انقلاب؛ چگونه زنان دوچرخه سوار جهانی را تغییر دادند، تاریخچه و بزرگداشتی ست از نخستین زنان دوچرخه سواری که کارشان ابتدا نوعی بیانیه ای سیاسی، سرگرمی ای دوست داشتنی و در نهایت اقدامی فمینیستی به شمار می رفت.

6 مهر 1399