آثار جشنواره کتاب با موضوع آب داوری شد

به گزارش وبلاگ تور امنستان، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، آثار جشنواره کتاب با موضوع آب داوری شد.

آثار جشنواره کتاب با موضوع آب داوری شد

آرش گودرزی، دبیر جشنواره آب میراث ملموس و ناملموس گفت: نشست هم اندیشی داوران این جشنواره در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار گردید.

وی گفت: در این مرحله از جشنواره، تعداد 41 اثر داستانی و 115 اثر نقاشی و عکاسی برای آنالیز و انتخاب نهایی در اختیار داوران و مشاوران تصویرگری قرار گرفته است. نتیجه نهایی داوری هر یک از داوران پس از آنالیز های نهایی در چند روز آینده بطور رسمی منتشر خواهد شد.

در این نشست علاوه بر دبیر جشنواره، لیلا کفاش زاده رئیس دفتر کودک و نوجوان پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، وحید نیکخواه آزاد نویسنده و کارگردان، محمدرضا شمس و محمدرضا یوسفی نویسندگان ادبیات کتاب کودک و نوجوان و حامد محقق شاعر حوزه کودک و نوجوان حضور داشتند و درباره فرایند داوری و چگونگی اعلام نتایج گفتگو کردند.

رضا مکتبی و زهرا کبیری دو تصویرگر حوزه کتاب کودک و نوجوان نیز با حضور در این جلسه، داوران جشنواره را برای انتخاب آثار نقاشی همراهی کردند.

جشنواره خلق کتاب با موضوع آب برای دانش آموزان مقطع سنی 6 تا 14 سال با هدف انتشار دیدگاه و افکار بچه ها نسبت به مسئله آب در سه رشته نقاشی، عکاسی و داستان نویسی با حمایت مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حال برگزاری است.

منبع: همگردی

به "آثار جشنواره کتاب با موضوع آب داوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار جشنواره کتاب با موضوع آب داوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید