اجرای 85درصدی مصوبات صبح خدمت در محله ها

به گزارش وبلاگ تور امنستان، شهردار منطقه 14 در راستای رسیدگی به مطالبات شهفرایندان، از فرایند مطلوب تحقق و اجرای مصوبات بازدیدهای میدانی در محله ها و اهتمام ویژه برای تسریع اجرای پروژه های شهری اطلاع داد.

اجرای 85درصدی مصوبات صبح خدمت در محله ها

به گزارش وبلاگ تور امنستان، شهردار منطقه 14 با اشاره به فرایند 85درصدی اجرای مصوبات بازدیدهای میدانی از محله های دارالمومنین تهران، بر برنامه ریزی مناسب برای حل مسائل محله ای و تسریع اجرای پروژه های شهری تاکید نمود.

محمدامین سالاری پور با بیان اینکه در بازدیدهای میدانی از محله ها و ملاقات چهره به چهره با شهفرایندان - با عنوان صبح خدمت - شناسایی مسائل و مسائل محله ها و پیگیری و نظارت در کمترین زمان ممکن مدنظر قرار گرفته است، اضافه کرد: بر این اساس، 85درصد از مصوبات شامل موضوعات مختلف شهری در محلات اجرایی شده و مابقی در دست اقدام است.

از جمله این کوشش ها می توان به خط کشی عابران پیاده و نصب تابلوهای راهنمای راستا، پل مکانیزه، تابلوهای دیوارکوب و معرفی میادین، تلویزیون های شهری و آبنماهای بوستان ها، لکه گیری آسفالت و هم سطح سازی نوار حفاری، اصلاح شیب نهرها، تیرهای چراغ برق مزاحم، بازپیرایی تمثال شهدا، نمادسازی دارالمومنین تهران و... اشاره نمود که مدیر ارشد شهری منطقه14در جریان رصد شرایط محله ها و فرایند پیشرفت پروژه های عمرانی، ترافیکی، شهری و اجتماعی آنها را مورد آنالیز قرار داد.

سالاری پور با تاکید بر اینکه نتیجه بازدیدهای مدیران این منطقه از محله ها باید حل سریع معضلات و نواقص احصا شده و جلب رضایت شهفرایندان باشد، دستورات لازم برای رسیدگی به موضوعات احصا شده و تسریع و تسهیل در عملیات اجرایی پروژه های توسعه محله ای را صادر کرد.

شهردار منطقه 14 با بیان اینکه امروزه ارتقای کیفیت زندگی شهفرایندان یکی از مهم ترین موضوعات مدنظر در طرح های توسعه شهری است، اظهار داشت: بازدیداز محله ها با هدف شناسایی مسائل، مسائل و برطرف آنها و انجام اقدامات اجرایی لازم استمرار خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "اجرای 85درصدی مصوبات صبح خدمت در محله ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 85درصدی مصوبات صبح خدمت در محله ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید