اخبار سیاسی

مودودی: نباید بگذاریم ریشه های ایرانی بخارا خاموش گردد، خواهرخواندگی باخرز و بخارا به کجا انجامید؟

خبرنگاران- نام بخارا برای کسانی که تاریخ را ورق زده اند و علاقه به ادبیات دارند، آشناست. شهری که روزگاری در جان ایران ریشه داشت و امروز در ازبکستان قرار گرفته و ما آن را جزئی از ایران فرهنگی می دانیم. شهری که به دلیل قرار گیری در مسیر جاده ابریشم، شاهد...

22 خرداد 1402

میرتاج الدینی: وزیر ارتباطات درباره ابهامات بازار انحصاری پیامک انبوه شرح دهد

از نظر تخصصی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها در لایه تایید محتوای دیجیتال امکان رگولاتوری در این بخش را دارد. سال هاست این شرکت ها از این انحصار در بازار پیامک انبوه بدون این که هیچ نقش موثری در بازار داشته باشند بهره برده اند که مالک محتوا نبوده...

20 اردیبهشت 1402

کامران نجف زاده کجاست؟

ویدیوهای منتشر شده از شهروندان در فضای مجازی، نجف زاده را در تهران و میان حلقه هوادارانش در حال سلفی گرفتن نشان می دهد.

24 فروردین 1402

محیط زیست: جادهٔ میامی، سبزوار برای حفاظت از یوزپلنگ ها فنس کشی می شود

رئیس سازمان محیط زیست گفت: به محض رخ دادن آخرین حادثه برای یوزپلنگ آسیایی، اقدامات لازم برای فنس کشی این جاده به طول 34 تا 36 کیلومتر شروع شده است.

17 فروردین 1402

خاطره سید حسین موسویان از جنگ ارمنستان و آذربایجان؛ گفتم کلید حل مشکل دردست مسکو است

سید حسین موسویان دیپلمات و سفیر سابق ایران در آلمان، روایت جدیدی از روابط ایران و جمهوری آذربایجان از دوره اشغال قره باغ از طریق ارمنستان را بیان میکند.

3 فروردین 1402

ترکمنستان برای حکیم نظامی داستان سرای ایرانی بزرگداشت برگزار کرد

به مناسبت بزرگداشت داستان سرای نامی ایرانی، حکیم نظامی همایشی در سالن اجتماعات رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد مرکز ترکمنستان برگزار گردید.

22 اسفند 1401

شبه جزیره بالکان ، 10 تا از بهترین مکان های کشورهای بالکان

در حالی که ممکن است بالکان یک منطقه شلوغ و جو نا آرام سیاسی گذشته را به یاد شما بیاورد اما امروزه این ناحیه تبدیل به یکی از مقاصد مشهور گردشگری شده است. کشورهای بالکان با انواع فرهنگ های مختلفی که در آن وجود دارد، و منظره ها باورنکردنی از جزایر گرفته تا...

28 دی 1401

اجرای 85درصدی مصوبات صبح خدمت در محله ها

شهردار منطقه 14 در راستای رسیدگی به مطالبات شهفرایندان، از فرایند مطلوب تحقق و اجرای مصوبات بازدیدهای میدانی در محله ها و اهتمام ویژه برای تسریع اجرای پروژه های شهری اطلاع داد.

12 شهریور 1401

وزیر کشور: مانعی برای حضور بانوان در استادیوم ها وجود ندارد

وزیر کشور گفت: اگر کسی با دستگاه داخلی مسئله ای دارد و مسائل ورزش را به فدراسیون های بین المللی بگوید، حتما با مسوولیت های ملی تناقض دارد.

30 مرداد 1401

راه اندازی سامانه الکترونیکی تشکل های حرفه ای گردشگری کشور

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، راه اندازی سامانه الکترونیکی تشکل های حرفه ای گردشگری کشور صورت گرفت.

23 مرداد 1401

باهوش ترین شخصیت های فاز چهارم دنیای مارول؛ از مرد عنکبوتی تا ویژن

گرچه دنیا سینمایی مارول همواره از شخصیت هایی چندبعدی بهره برده که از نظر توانایی های ذهنی هم جایگاه برجسته ای داشته اند اما فاز چهارم این دنیا سینمایی، مخاطبان را با بعضی از باهوش ترین شخصیت ها در کل دنیای مارول روبرو نموده است.

11 مرداد 1401

راهنمای خرید گوشی موبایل پرچمدار ، مرداد 1401

برترین گوشی های هوشمند بالارده و پرچم دار در بازه قیمتی 11 تا 50 میلیون تومان کدام هستند؟ در این بخش از راهنمای خرید گوشی موبایل پرچمدار خبرنگاران مگ، برگزیده ترین گوشی های بالارده بازار را برای شما معرفی و آنالیز نموده ایم.

10 مرداد 1401

درخواست مجردها برای ثبت نام مسکن ملی رد شد

در حالی که وزیر راه و شهرسازی گفته بود افراد مجرد می توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام نمایند اما حالا گفته شده که درخواست این افراد رد شده و آنها نمی توانند در این طرح خانه دار شوند.

7 مرداد 1401

تئوری جاودانگی جان اسنو اسپین آف بازی تاج و تخت را مجذوب کننده تر می نماید

یکی از نظریه های هواداران نشان می دهد که اگر جان اسنو در بازی تاج و تخت جاودانه شده باشد، اسپین آف او به سریالی فوق العاده مهیج تبدیل خواهد شد که منتقدان نمی توانند از آن ایرادی بگیرند.

5 مرداد 1401

معین قیمت میوه شب عید تا 20 اسفند ماه

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی برای خرید سیب و پرتقال شب عید از باغداران فرایند کشف قیمت صورت گرفته است و در 20 اسفندماه به قیمت ثابت می رسیم.

14 تیر 1401

موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بازنگری آئین نامه ها و قوانین و اصلاح دستورالعمل تاسیس چاپخانه ها

به گزارش خبرنگاران ، دیدار نوروزی هیئت مدیره اتحادیه چاپخانه داران تهران و جمعی از فعالان صنعت چاپ با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز گذشته (سه شنبه 9 فروردین) برگزار و فعالان صنف با طرح نظرات و دیدگاه های خود خواستار پیگیری و حل مسائل این صنعت شدند.

24 خرداد 1401

آموزش مجازی در دوران کرونا سبب توسعه عدالت آموزشی شد

یک استاد دانشگاه تربیت مدرس با توجه به طولانی شدن دوران شیوع کرونا تاکید نمود: در عین حال که آموزش مجازی در دوران کرونا سبب توسعه عدالت آموزشی شد، اما ضروری است هرچه سریع تر زمینه حضور کامل دانشجویان در کلاس های درس فراهم گردد تا تمامی دانشجویان بتوانند...

23 خرداد 1401

قیمت گوشت 4 اردیبهشت 1401، سرانه مصرف گوشت در ایران نصف شد

به نقل از خبرنگاران، قیمت انواع گوشت قرمز در 4 اردیبهشت 1401 به توضیح زیر است:

20 خرداد 1401

اعمال سیاست های تازه در پرداخت بهای اتوبوس در مشهد

خبرنگاران/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان اتوبوسرنی مشهد گفت: برای بازنگری بهای خدمات که از ابتداء دی ماه مطالعات آن آغاز شده، بازه زمانی سه الی چهار ماهه را پیش بینی کرده ایم و سیاست های جدیدی در نحوه پرداخت کرایه اتوبوس ها اعمال خواهد شد.

14 خرداد 1401

تبریک توییتری وزیر امور خارجه به مسلمانان دنیا در آستانه ماه مبارک رمضان

وزیر امور خارجه در یک پیغام توییتری فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان دنیا تبریک گفت.

12 خرداد 1401
تعداد: (150)