برگزیدگان استارت آپ شوی ایده های نوآورانه دانشگاه آزاد تبریز معرفی شدند

به گزارش وبلاگ تور امنستان، برگزیدگان استارت آپ شوی ایده های نوآورانه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از سوی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان معرفی شدند.

برگزیدگان استارت آپ شوی ایده های نوآورانه دانشگاه آزاد تبریز معرفی شدند

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ تور امنستان، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه در مراسمی سومین استارت آپ شوی ایده های نوآورانه آموزشی را برگزار و نفرات برگزیده آن را معرفی کرد.

فاتح علی عیدی، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، ایده پردازی و خلّاقیت را از قابلیت های مهم انسان برای ایجاد ارزش دانست و گفت: دوره ایده پردازی به سبک سنتی سپری شده و اکنون باید با تکنیک های ابتکاری و لذت بخش به دنبال تفکر خلّاقانه برای خلق ایده های جالب و بهتر باشیم.

عیدی بر ضرورت کشف و بهره مندی از ایده های نوآورانه دانشجویان به وسیله رویداد استارتاپ شو تأکید کرد و اضافه نمود: برگزاری رویدادها، مسابقات علمی و جشنواره های ایده پردازانه به اشاعه فرهنگ خلّاقیت در دانشگاه و حتی جامعه یاری نموده و بستر مناسبی برای شناسایی افراد مستعد، پرورش ایده ها و تبادل اطلاعات دانشجویان به منظور حل مسئله است.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد تبریز با اشاره به آنالیز اولیه بیش از 45 ایده شرکت کننده در این رویداد توسط تیم داوری اشاره و بیان نمود: در اختتامیه سومین رویداد استارت آپ شوی ایده های نوآورانه آموزشی، 10 ایده برتر توسط دانشجویان ارائه شد که داوران با توجه به الگو های داوری آن ها را مورد سنجش و امتیازدهی قرار دادند.

وی گفت: در نهایت ایده آموزش مراقبت از سالمندان به وسیله بازی (old you) شلاله آقایی، ایده راه اندازی دوره تطبیق مجازی (Virtual Adaptation Period)، سارینا امینی زاده، شلاله آقایی و ایده آموزش مراحل رشد و تکامل بچه ها به شیوه بازی سازی Gamification، آرزو رسولی دهبکری به عنوان ایده های اول تا سوم انتخاب و معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزیدگان استارت آپ شوی ایده های نوآورانه دانشگاه آزاد تبریز معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان استارت آپ شوی ایده های نوآورانه دانشگاه آزاد تبریز معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید