تصویب 105 پروژه بهداشتی برای فارس، بیمارستان اعصاب و روان صدرا تکمیل می گردد

به گزارش وبلاگ تور امنستان، خبرنگاران/فارس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد که 105 پروژه بهداشتی برای استان فارس در نظر گرفته شده که به بهبود شرایط درمانی شهرستان ها یاری می نماید.

تصویب 105 پروژه بهداشتی برای فارس، بیمارستان اعصاب و روان صدرا تکمیل می گردد

بهرام عین اللهی شامگاه پنج شنبه 22 مهرماه در جلسه شورای اداری فارس که با حضور رئیس جمهور برگزار گردید، با اشاره به مصوبات بهداشتی برای استان، اظهار کرد: احداث بیمارستان هزار و 16 تختخوابی در شیراز، 500 میلیارد تومان برای بیمارستان خانم الانبیا شهر صدرا و اختصاص 200 میلیارد برای تکمیل بیمارستان اعصاب و روان شهر تازه صدرا از جمله این مصوبات است.

او تجهیز بیمارستان امام علی دانشگاه آزاد اسلامی، 250 میلیارد تومان برای بیمارستان داراب، 60 میلیارد تومان برای بیمارستان مرودشت، 50 میلیارد تومان برای بیمارستان مصیری رستم، 30 میلیارد تومان برای شهرستان قادرآباد و تجهیز بیمارستان های فسا و جهرم و ارسنجان را از دیگر مصوبات بهداشتی برشمرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعلاوه با بیان اینکه باید توجه جدی به جنوب استان فارس گردد، اظهار کرد: دو مشکل اساسی در این منطقه کمبود آب و راه های مواصلاتی است.

عین اللهی با اشاره به مسائل شهرستان لارستان نیز اضافه نمود: پوشش نامناسب اینترنت، راه نامناسب، تامین اب شرب احتیاج به پست 400 کیلوولت برق و طرح نیمه تمام مجتمع کارگران از مهم ترین مسائل این شهرستان بود که 4 بانده کردن محور جهرم - لار، معین آب شرب از خط اول و دوم سلمان فارسی،احداث دانشگاه فرهنگیان و تکمیل مجتمع کارگران از پیشنهاداتی است که مطرح می گردد.

او با اشاره به مسائل شهرستان گراش نیز گفت: راه از جمله مسائل گراش است، تعرفه بالای برق و مسائل آب در این شهرستان و تکمیل تونل های راه اجرای انتقال آب از سد سلمان فارسی از دیگر مواردی است که در گراش مطرح شده است.

وزیر بهداشت با اشاره به مسائل شهرستان اوز نیز بیان نمود: اختصاص دستگاه سی تی اسکن و مسائل برق در شهرک صنعتی و تکمیل مخزن و بهسازی شبکه آبرسانی و مسائل راه و محورهای مواصلاتی نیز از مسائل شهرستان اوز بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تصویب 105 پروژه بهداشتی برای فارس، بیمارستان اعصاب و روان صدرا تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 105 پروژه بهداشتی برای فارس، بیمارستان اعصاب و روان صدرا تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید