ساترا به چه کسانی مجوز داد؟ ، فریدون جیرانی، مهدویان، پیمان معادی و...

به گزارش وبلاگ تور امنستان، شورای صدور مجوز فراوری ساترا با برگزاری 11 جلسه تعداد 40 طرح سریال، هشت فیلمنامه سریال و پنج طرح برنامه تلویزیونی را با حضور کارگردانان، نویسندگان و تهیه کنندگان آنالیز کرد.

ساترا به چه کسانی مجوز داد؟ ، فریدون جیرانی، مهدویان، پیمان معادی و...

به گزارش وبلاگ تور امنستان به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، در سه ماه اول سال 1402 سریال های زخم کاری2، گناه فرشته، خجالت نکش2، سرویس حوادث و افعی از شورای صدور مجوز ساترا مجوز فراوری گرفته اند و این شورا با برگزاری 11 جلسه تعداد 40 طرح سریال، هشت فیلمنامه سریال و پنج طرح برنامه تلویزیونی را آنالیز نموده است.

فریدون جیرانی، محمدحسین مهدویان، حامد عنقا، پیمان معادی، رضا مقصودی، مصطفی کیایی، برزو نیک نژاد و منوچهر هادی از جمله افرادی هستند که با حضور در جلسات شورای صدور مجوز فراوری ساترا به سوالات اعضای شورا پاسخ دادند و در نهایت پیروز به اخذ مجوز فراوری سریال شدند.

زخم کاری2 به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان و کارگردانی محمدحسین مهدویان، نیلوفر آبی به تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی، گناه فرشته به تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا، نیسان آبی2 به کارگردانی منوچهر هادی، افعی به نویسندگی پیمان معادی، خجالت نکش2 به کارگردانی رضا مقصودی، خطبه عشق به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی محمد شایسته، سرویس حوادث به نویسندگی و کارگردانی فریدون جیرانی از جمله سریال هایی بودند که در سه ماه اول سال 1402 از ساترا مجوز فراوری گرفته اند.

شورای صدور مجوز فراوری ساترا با حضور اعضای حقیقی و اعضای حقوقی (نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) به صورت هفتگی در ساترا تشکیل جلسه می دهد و طرح های سریال ها و برنامه تلویزیونی را آنالیز می نماید. در روند تنظیم گری تعاملی ساترا شاهد حضور نویسندگان، کارگردان ها و تهیه کنندگان سریال های نمایش خانگی در جلسات شورای صدور مجوز فراوری ساترا و گفت و گوی ایشان با اعضای شورا در مورد طرح ها هستیم.

دستمزد شوکه کننده ای که منوچهر هادی برای هر قسمت سریال می خواست | علت انصراف تعیین شد

منبع: همشهری آنلاین

به "ساترا به چه کسانی مجوز داد؟ ، فریدون جیرانی، مهدویان، پیمان معادی و..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساترا به چه کسانی مجوز داد؟ ، فریدون جیرانی، مهدویان، پیمان معادی و..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید