مهارت آموزی زمینه ساز فراوری دانش بنیان در سیستان و بلوچستان است

به گزارش وبلاگ تور امنستان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، کوشش برای تحقق شعار سال و توسعه فراوری و اشتغال به وسیله شرکت های دانش بنیان در اولویت این اداره کل ومراکز آموزشی است.

مهارت آموزی زمینه ساز فراوری دانش بنیان در سیستان و بلوچستان است

جلیل شهریاری گفت: رهبر معظم انقلاب سال جاری را با عنوان فراوری، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری نموده اند، بنابراین یکی از گام های این شعار مهارت آموزی است که جوانان با مهارت آموزی در محیط واقعی کار به راحتی وارد شرکت های دانش بنیان می شوند و اشتغال آفرینی می نمایند.

او گفت: با حمایت های ویژه و تاکیدات جدی استاندار سیستان و بلوچستان در سال 1401، مهارت آموزی پیوست تمام کارهای دستگاه های اجرایی است بنابراین از دستگاه های اجرایی انتظار می رود همکاری ویژه با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان داشته باشند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: بر حسب تاکیدات رهبر معظم انقلاب فراوری کلید حل مسائل مالی کشور بوده و فراوری ملی در واقع راه اصلی عبور از سختی ها و دشواری های مالی برای کشور است و مهمترین مسائل مالی کشور را مساله فراوری، رواج و رونق فراوری ملی، حل می نماید.

او گفت: امروز اگر با مهارت آموزی جوان را آشنا کنیم جهت اشتغال یک جوان و فراوری رونق پیدا می نماید.

شهریاری گفت: تمامی مراکز آموزشی در سطح استان آماده پذیرش رایگان افراد در شرایط سنی 15 سال به بالا هستند و با ارائه برترین خدمات و تجهیزات کامل فنی و مهارتی پذیرای کارآموزان هستند تا با آموزش های کوتاه مدت و بلند مدت و آموزش در محیط کار واقعی جوانان بیکار را به اشتغالزایی نزدیک تر نمایند.

وبلاگ تور امنستان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مهارت آموزی زمینه ساز فراوری دانش بنیان در سیستان و بلوچستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهارت آموزی زمینه ساز فراوری دانش بنیان در سیستان و بلوچستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید