پویش ملی نذر کتاب در گیلان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ تور امنستان، خبرنگاران/گیلان معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری پویش ملی نذر کتاب، گفت: هدف رساندن کتاب به دست علاقه مندانی است که امکان خرید ندارند.

پویش ملی نذر کتاب در گیلان برگزار می گردد

حسین ابراهیمیان در گفت وگو با وبلاگ تور امنستان، با اشاره به اجرای طرح نذر کتاب، اظهار کرد: خانه کتاب و ادبیات ایران تصمیم دارد با کمک دوستداران کتاب طرح نذر کتاب اجرا کند.

وی افزود: این طرح با هدف رساندن کتاب علاقه مندانی که امکان خرید کتاب ندارند همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی مجازی کتاب تهران در سایت ketab.ir اجرا می گردد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: برای مشارکت در این کار علاقه مندان می توانند هر مبلغی را که مایل هستند به وسیله درگاه اختصاصی نذر کتاب در سایت book.icfi.ir پرداخت نمایند.

ابراهیمیان افزود: بعلاوه علاقه مندان می توانند این مبلغ را به شماره حساب 1/ 7722777/ 10 و یا شماره کارت 1867-1048-7270-5041 به نام خانه کتاب و ادبیات ایران واریز نمایند.

وی یاد آورشد: حامیان حقیقی و حقوقی که علاقه مند به شرکت در این طرح هستند می توانند معادل وجه واریزی مشخصات افراد یا گروه هایی را برای بهره مندی از این طرح اعلام نمایند. بعلاوه افراد علاقه مند به شرکت در طرح نذر کتاب برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 0938768865 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پویش ملی نذر کتاب در گیلان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش ملی نذر کتاب در گیلان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید