کار سخت بلندقامتان ایران برای صعود

به گزارش وبلاگ تور امنستان، تیم ملی بسکتبال کشورمان که با آمریکا و فرانسه همگروه شده برای صعود از گروه خود کار بسیار سختی را خواهد داشت.

کار سخت بلندقامتان ایران برای صعود

به گزارش وبلاگ تور امنستان از فارس، تیم ملی بسکتبال کشورمان که به عنوان نماینده آسیا در المپیک توکیو حضور خواهد داشت، امروز حریفان خود را شناخت و با آمریکا، فرانسه و یک تیم صعود کننده از رقابت های انتخابی در کانادا همگروه شد.

با قرعه کشی اجرا شده و آن چیزی که مسلم است اینکه بلندقامتان ایران کار سختی را برای صعود در پیش خواهند داشت؛ آمریکا بدون چون چرا تیم نخست دنیا است و فرانسه هم از قدرت های اروپا و دنیا محسوب می گردد.

سابقه ملاقات ایران و آمریکا در گذشته نشان می دهد که مسابقات کاملا یک طرفه به سود یانکی ها بوده، اما جدالی که ایران در جام دنیای 2014 با فرانسه داشت، نشان داد که با برنامه ریزی خوب می توان به کسب نتیجه قابل قبول امیدوار بود.

المپیک میدان بزرگی است و همه تیم هایی که به این رقابت ها راه یافته اند با بهترین تدارکات و آماده سازی وارد بازی ها می شوند و وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فداسیون بسکتبال اگر می خواهند تیم ملی نتایج امیدوار کننده ای را در توکیو کسب کند باید تمام توان خود را بگذارند.

ایران بعد از انقلاب قرار است دومین حضور خود در المپیک را تجربه کند. بسکتبال ایران در المپیک 2008 پکن در صندلی یازدهم ایستاد و باید دید می توان در حضور دوم به صعود امیدوار بود؟

صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی می گوید: من ایمان دارم که می توانیم صعود کنیم به شرطی که بازی های تدارکاتی خوبی داشته و در میدان مسابقه خودمان باشیم.

عنایت آتشی پیشکسوت و سرمربی اسبق تیم ملی هم معتقد است اگر ما در هر 4 گروه هم قرار می گرفتیم کار سختی داشتیم. همه تیم هایی که انتخاب شده اندجزو برترین های دنیا هستند و چیزی که مسلم است اینکه باید با بهترین تدارکات راهی توکیو شویم.

آتشی تاکید می نماید: نباید در این رقابت ها زنگ تفریح باشیم و بازی خوب و آبرومندانه ای را ارائه دهیم. ما با هر دو تیم قبلا بازی نموده ایم؛ آمریکا شرایطش کاملا معین است و مقابل فرانسه نیز در سال 2014 آبرومند بازی کردیم.

به گزارش فارس، از حالا حدود 6 ماه دیگر تا شروع رقابت ها به جامانده و فدراسیون بسکتبال این فرصت را دارد که برنامه ریزی خوبی را برای برگزاری اردوها و بازی های تدارکاتی انجام دهد.کمیته ملی المپیک هم گفته است تیم های المپیکی از لحاظ بودجه ای برای حضور در این رقایت ها مسئله ای نخواهند داشت و این موضوع می تواند به آماده سازی هرچه بهتر تیم ملی یاری کند.

منبع: جام جم آنلاین

به "کار سخت بلندقامتان ایران برای صعود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سخت بلندقامتان ایران برای صعود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید