شروع پیش ثبت نام مدارس غیردولتی برای سال 1401، کارت به کارت کردن شهریه، ممنوع!

به گزارش وبلاگ تور امنستان، مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به امکان انجام پیش ثبت نام مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی آینده گفت: دریافت وجه بیش از نرخ مصوب تخلف و بعلاوه کارت به کارت کردن شهریه در مدارس و مراکز ممنوع است.

شروع پیش ثبت نام مدارس غیردولتی برای سال 1401، کارت به کارت کردن شهریه، ممنوع!

سعید صالح در گفت وگو با وبلاگ تور امنستان، از امکان انجام پیش ثبت نام مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی آینده اطلاع داد و اظهار کرد: توجه به این نکته ضروری است که تا زمان ابلاغ شهریه تازه، ملاک دریافت شهریه سال آینده به صورت علی الحساب، شهریه امسال است.

وی اضافه نمود: هرساله نرخ شهریه مدارس غیردولتی در سامانه مشارکت ها درج می گردد و اولیاء می توانند از آن آگاه شوند، ضمن آنکه شهریه در زمان ثبت نام ها در تابلویی نصب و در معرض دید عموم قرار می گیرد.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه شهریه مصوب آکادمی های علمی آزاد و زبان نیز در پوستری در آکادمی نصب می گردد گفت: دریافت وجه بیش از نرخ مصوب تخلف و بعلاوه کارت به کارت کردن شهریه در مدارس و مراکز ممنوع است.

صالح تاکید نمود که خانواده ها در صورت مشاهده تخلف، شکایت خود را در سامانه مشارکت ها ثبت نمایند تا آنالیز گردد.

وی بعلاوه درباره فرایند نظارت ها بر عملکرد مدارس در حین ثبت نام ها و برخورد با تخلفات شهریه ای و سایر تخلفات گفت: 11 مدرسه غیردولتی و هفت آکادمی کنکور و زبان خارجی مرتکب تخلف شده بودند که تعطیل شدند. بعلاوه 22 مدرسه و مرکز از یک تا سه سال تعطیل شدند. شش مدیر مدرسه متخلف عزل و 41 مدیر نیز توبیخ کتبی گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شروع پیش ثبت نام مدارس غیردولتی برای سال 1401، کارت به کارت کردن شهریه، ممنوع!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پیش ثبت نام مدارس غیردولتی برای سال 1401، کارت به کارت کردن شهریه، ممنوع!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید