منطقه آزاد به معنای منطقه رها نیست ، قرار است طرحی برای منطقه ها آزاد تعریف گردد

به گزارش وبلاگ تور امنستان، مراسم پاسداشت و قدردانی از پیشکسوتان و فعالان گردشگری جزیره کیش در سالن همایش های خلیج فارس جزیره برگزار گردید در این مراسم که جمعی از فعالان گردشگری، پیشکسوتان و مدیران هتل ها و آژانس داران حضور داشتند، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: موضوع پرواز تهدیدی است که با پیگیری رئیس سازمان منطقه آزاد به زودی حل می گردد. این تهدیدی بود که می گردد آن را به فرصت تبدیل کرد.

منطقه آزاد به معنای منطقه رها نیست ، قرار است طرحی برای منطقه ها آزاد تعریف گردد

وی گفت: کیش عصاره و چکیده ای از کشور است بعضی افراد از شهرهای دیگر به این جزیره آمده اند و پروژه ای اجرا نموده اند و یا زندگی می نمایند من مغتنم می دانم که از تجربه آنها مستند و استفاده گردد.

شالبافیان گفت: اگر این جزیره دوران آغاز و اوجی دارد بالاخره یک الگویی داشته است و اگر 10 منطقه دیگر هم به آن اضافه شده باید الگویی از ضعف ها و قدرت ها باشد.

وی با بیان اینکه نقش کیش در اداره منطقه ها آزاد کشور پیشرو هست گفت: کشور به کیش احتیاج دارد.

معاون گردشگری کشور گفت: فعالان بخش خصوصی کیش نباید خود را در قلمروی کیش بلکه باید در قالب کشور ببینند.

وی بیان نمود: مصوبه سوخت یارانه ای گرفته ایم اما اجرای آن به عهده فعالان منطقه ها آزاد است. اینها را مطالبه کنید تا اگر دستگاه های اهمال می نماید تعیین گردد.

شالبافیان گفت: قبلاً می گفتند منطقه ای آزاد است ولی معنی آن رها کردن آن نیست. قرار است طرحی برای منطقه آزاد تعریف گردد که احتیاجمندی های دهه آینده کیش هست.

در این مراسم که به بهانه هفته گردشگری برگزار گردید ضمن رونمایی از کتاب راهنمای سفر به ایران و تقدیر از فعالان گردشگری جزیره؛ گروه موسیقی سنتی کیش هم به اجرای برنامه پرداختند بعلاوه مستندی از کاظم بایرام منش نیز پخش شد.

منبع: گردشبان

به "منطقه آزاد به معنای منطقه رها نیست ، قرار است طرحی برای منطقه ها آزاد تعریف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه آزاد به معنای منطقه رها نیست ، قرار است طرحی برای منطقه ها آزاد تعریف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید