همایشها و نمایشگاه ها

منطقه آزاد به معنای منطقه رها نیست ، قرار است طرحی برای منطقه ها آزاد تعریف گردد

مراسم پاسداشت و قدردانی از پیشکسوتان و فعالان گردشگری جزیره کیش در سالن همایش های خلیج فارس جزیره برگزار گردید در این مراسم که جمعی از فعالان گردشگری، پیشکسوتان و مدیران هتل ها و آژانس داران حضور داشتند، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث...

18 مهر 1402

این خودرو ها غیب شدند؛ چگونه قیمت خودرو 19 برابر شد؟

فعالان بازار خودرو اعتقاد دارند تنها در صورتی که عرضه خودرو افزایش پیدا کند و شاهد محدودیت در عرضه نباشیم، قیمت در بازار خودرو کنترل خواهد شد.

3 اردیبهشت 1402

رصتا میزبان سکوها و سرویس های متنوع همراه اول

همراه اول با مجموعه ای متنوع از سکوها و سرویس های هوشمند در نخستین دوره نمایشگاه صوت و تصویر فراگیر ایران حضور دارد.

28 اسفند 1401

این خواننده طلسم کنسرت ها را شکست ، بلیت: 650 هزار تومان

زانکو از خوانندگان نوظهور دهه 90 موسیقی ایران، بر اساس اعلام یک سامانه رسمی فروش بلیت، بعد از مدت ها قرار است طلسم برگزار نشدن کنسرت های پاپ را بشکند.

13 بهمن 1401

معرفی موزه ایران باستان ، نخستین موزه رسمی کشور

موزه ها یکی از جاذبه های گردشگری مجذوب کننده در تمام جهان هستند و خوشبختانه ما نیز صاحب یکی از برجسته ترین و پر محتواترین موزه های حال حاضر جهان می باشیم. موزه ملی ایران باستان به علت قرار گیری حجم زیادی از آثار قدیمی و قدمتی که اغلب با حفاری بدست آمده...

15 دی 1401

جمعیت 50 میلیون نفری چاق ها در کشور ، افراد چاق در معرض ابتلا به 21 سرطان ، جراحی چاقی زیبایی نیست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: بیمارانی که دچار چاقی مفرط هستند در معرض خطر ابتلا به 21 سرطان و 20 برابر بیشتر از سایر افراد در معرض خطر ابتلا به آرتروز، سکته های قلبی و مغزی قرار دارند.

12 آذر 1401

عرضه اولین مانیتور 55 اینچی گیمینگ دنیا با انحنای 1000R

تجربه ای تازه از گیمینگ با مانیتور Odyssey Ark سامسونگشرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از عرضه دنیای مانیتور Odyssey Ark اطلاع داد. Odyssey Ark اولین مانیتور گیمینگ 55 اینچی خمیده به انحنای 1000R در دنیا است که شکل کاملا تازهی را به سری پیشرو اودیسه سامسونگ اضافه می نماید....

25 مرداد 1401

راهنمای خرید گوشی موبایل پرچمدار ، مرداد 1401

برترین گوشی های هوشمند بالارده و پرچم دار در بازه قیمتی 11 تا 50 میلیون تومان کدام هستند؟ در این بخش از راهنمای خرید گوشی موبایل پرچمدار خبرنگاران مگ، برگزیده ترین گوشی های بالارده بازار را برای شما معرفی و آنالیز نموده ایم.

10 مرداد 1401

وقتی اسپیلبرگ جشنواره تورنتو را به ونیز ترجیح می دهد

آلبرتو باربرا کارگردان هنری ونیز، پس از این که دیروز یکی از قوی ترین و متنوع ترین ترکیب فیلم ها در این دوره جشنواره را معرفی کرد، درباره فرایند سخت انتخاب سخن گفت.

10 مرداد 1401

کسب وکار گردشگری تان را با تور مجازی متحول کنید!

تور مجازی امکانی است که باعث می گردد مشتری یک نمای 360 درجه و کامل از مکان و فضای فعالیت شما یا محصولات و خدماتی که ارائه می دهید، داشته باشد.

21 تیر 1401

نخستین نشست شیوه های نو ترویج مطالعه و کتابخوانی برگزار می گردد

نخستین نشست از سلسله نشست های علمی و فرهنگی با موضوع شیوه های تازه ترویج مطالعه و کتابخوانی، امروز در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می گردد.

8 تیر 1401

جشنواره پخت سمنو در آشتیان برگزار می شود

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده و گزارش های بدست رسیده، جشنواره پخت سمنو در آشتیان برگزار می شود.

21 خرداد 1401

معرفی هتل هیلتون کریک دبی ، 5 ستاره

هتل هیلتون کریک دبی | Hilton Dubai Creek هتل پنج ستاره هیلتون کریک دبی (Hilton Dubai Creek) دارای چشم اندازی پاناروما و دیدنی از شهر و دریای عرب است. هتل در مرکز تجاری شهر واقع شده و می توان از آن دسترسی آسانی به بسیاری از مراکز تجاری شهر داشت، این هتل در نظرسنجی های انجام...

9 خرداد 1401

پیش بینی سرانه فرهنگی (فیلم و کتاب) در بسته های حمایتی دولت به مردم

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدمهدی اسماعیلی که در چهارمین سفر استانی خود در کمتر از دو روز امروز آدینه به استان آذربایجان شرقی و شهرستان ملکان رفته بود در دیداری صمیمانه میهمان اهالی فرهنگ...

9 خرداد 1401

تحویل 40 هزارمین واحد مسکن برکت به وسیله ستاد اجرایی فرمان امام، تحویل 20 هزار واحد دیگر در نیمه اول 1401

آیین شکرانه اقدامات بنیاد برکت در احداث، تکمیل و تعمیر 40 هزار واحد مسکونی محرومین در سراسر کشور برگزار گردید.

6 خرداد 1401

اجرای موسیقی و هنر های آئینی خراسان در اکسپو 2021 دبی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: گروه هنری شمس خواف در اکسپو 2021 دبی موسیقی و هنر های آئینی خراسان را به نمایش گذاشت.

4 خرداد 1401

دانشجویان دختر علوم پزشکی تبریز در همایش مجازی ورزش های همگانی پیروز به کسب مقام شدند

دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در دومین همایش مجازی ورزش های همگانی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور پیروز به کسب مقام شدند.

28 اردیبهشت 1401

مسابقه عکاسی 2018 سونی، عکس های برگزیده بخش سفر را منتشر کرد

آثار راه یافته به مرحله نهایی مسابقه بین المللی عکاسی سونی 2018 در بخش سفر معرفی شدند. اعلام برندگان نهایی در تاریخ 20 مارس خواهد بود.

4 اردیبهشت 1401

برگزاری نمایشگاه چوبی و سازه های بومی و محلی در گیلان

استاندار گیلان خبر از ایجاد نمایشگاه سازه های چوبی در گیلان داد.

8 اسفند 1400

پویش ملی نذر کتاب در گیلان برگزار می گردد

خبرنگاران/گیلان معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری پویش ملی نذر کتاب، گفت: هدف رساندن کتاب به دست علاقه مندانی است که امکان خرید ندارند.

6 اسفند 1400
تعداد: (40)