نتایج پرونده تخلفات ورزشی بعد از جام جهانی اعلام می گردد

به گزارش وبلاگ تور امنستان، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اعلام نتایج پرونده های تخلفات ورزشی تا خاتمه مسابقات جام جهانی متوقف شد و این نتایج پس از جام جهانی اعلام خواهد شد.

نتایج پرونده تخلفات ورزشی بعد از جام جهانی اعلام می گردد

احمد راستینه هفشجانی عصر آدینه در آیین بهره برداری از زمین کورت مرکزی تنیس کیش اظهار کرد: برای تکمیل زیرساخت های ورزشی کشور در قانون بودجه امسال از محل 27 صدم مالیات ارزش اضافه نموده دو هزار و 990 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: تا کنون تنها پنج درصد از این بوجه اختصاص یافته که با دستور معاون اول رییس جمهور مقرر شده تمام این اعتبار تا انتها سال محقق و در اختیار دستگاه های اجرایی برای تکمیل زیرساخت ها قرار بگیرد.

راستینه هشفجانی در مورد بعضی پرونده های تخلفات ورزشی نیز گفت: تمام پرونده های همچنان مفتوح و در حال جمع بندی است، اما با توجه به قرار گیری در آستانه جام جهانی و به منظور فراهم کردن فضایی آرامش بخش تا انتها این مسابقات اعلام نتایج آن ها متوقف شده است.

رییس فدراسیون تنیس ایران هم در این آیین اظهار کرد: زمین کورت مرکزی تنیس کیش و 17 سال پیش احداث شده بود و در این بازسازی تمامی امکانات آن بر اساس استاندارد های روز از سوی سازمان منطقه آزاد کیش به روز شده است.

داود عزیزی اضافه نمود: هم اکنون این زمین امکان میزبانی از مسابقات بین المللی و حتی جهانی را دارد و با استفاده از آن امکان میزبانی ایران از مسابقات فیوچرز پس از 10 سال در بهمن ماه امسال امکان پذیر شده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات ATF و جام حذفی تنیس از دیگر رویداد های برنامه ریزی شده در این زمین برای امسال است اضافه نمود: با توجه به اینکه فدراسیون تنیس فاقد زمین ورزشی است مجموعه تنیس کیش می تواند پشتیبان مناسبی برای برگزاری رویداد ها و اردو های مختلف باشد.

وی بعلاوه از شرکت نگهداری و توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان خواست؛ با تامین زمین های مناسب این فدراسیون را در راستا قهرمان پروری کمک کند.

وبلاگ تور امنستان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نتایج پرونده تخلفات ورزشی بعد از جام جهانی اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج پرونده تخلفات ورزشی بعد از جام جهانی اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید