کلاس های درس دانشجویان کارشناسی دانشگاه یزد از 27 فروردین حضوری می گردد

به گزارش وبلاگ تور امنستان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد از حضوری شدن کلاس های درس دانشجویان مقطع کارشناسی در دانشکده های منابع طبیعی و هنر و معماری از شنبه 27 فروردین ماه جاری اطلاع داد.

کلاس های درس دانشجویان کارشناسی دانشگاه یزد از 27 فروردین حضوری می گردد

به گزارش گروه استانهای وبلاگ تور امنستان، محمدعلی امراللهی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد گفت: همزمان با حضوری شدن کلاس های درس دانشجویان مقطع کارشناسی در این دو دانشکده، دسترسی آنان به سامانه آموزش مجازی نیز قطع خواهد شد.

امراللهی شرط حضور در کلاس های آموزشی را تزریق دو دوز واکسن کرونا ذکر کرد و اضافه کرد: دانشجویانی که متقاضی اسکان در خوابگاه های دانشگاه هستند، باید مراحل واکسیناسیون خود را با تزریق دوز سوم تکمیل نموده باشند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد گفت: بر اساس اعلام حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه، خوابگاه های دانشجویی از روز پنجشنبه 25 فروردین آماده پذیرش دانشجویان غیربومی در مقطع کارشناسی رشته های تحصیلی منابع طبیعی و کویرشناسی و هنر و معماری خواهد بود.

امراللهی اعلام کرد: فرایند حضوری شدن کلاس های درس دانشگاه یزد طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، از روز یکشنبه 14 فروردین ماه شروع شد و تا به امروز طی دو مرحله دانشجویان مقاطع تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد برای شرکت در کلاس های حضوری به دانشگاه خود بازگشته اند. قرار است در مراحل بعدی بتدریج دانشجویان مقطع کارشناسی در سایر رشته ها نیز به جمع دانشجویان حاضر در دانشگاه بپیوندند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کلاس های درس دانشجویان کارشناسی دانشگاه یزد از 27 فروردین حضوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های درس دانشجویان کارشناسی دانشگاه یزد از 27 فروردین حضوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید