بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

7 بازی ویدیویی که با الهام از آثار آکیرا توریاما ساخته شده اند

آکیرا توریاما (Akira Toriyama) یک هنرمند افسانه ای در دنیای انیمه و مانگا بود که طراحی های عجیبش فکر افراد بسیاری را در سراسر دنیا تسخیر کرد. در این میان یاری های او به صنعت بازی های ویدیویی به همان مقدار قابل توجه بوده است، به طوری که بعضی از محبوب ترین سری های...

3 اردیبهشت 1403

مودودی: نباید بگذاریم ریشه های ایرانی بخارا خاموش گردد، خواهرخواندگی باخرز و بخارا به کجا انجامید؟

خبرنگاران- نام بخارا برای کسانی که تاریخ را ورق زده اند و علاقه به ادبیات دارند، آشناست. شهری که روزگاری در جان ایران ریشه داشت و امروز در ازبکستان قرار گرفته و ما آن را جزئی از ایران فرهنگی می دانیم. شهری که به دلیل قرار گیری در مسیر جاده ابریشم، شاهد...

22 خرداد 1402

باربی مقابل اوپنهایمر؛ دو بلاک باستر جنجالی که در یک روز اکران می شوند

روز 21 ژوئیه سال 2023 (20 تیر 1402) در نبردی نفس گیر باربی (Barbie) گرتا گرویگ و اوپنهایمر (Oppenheimer) کریستوفر نولان به عنوان دو غول سینمایی قدرتمند مقابل یکدیگر قرار می گیرند. پیش بینی می گردد هر دو فیلم افتتاحیه پرشکوهی را تجربه نمایند و احتمالا فروش یکدیگر را هم...

31 فروردین 1402

آیا این طراحی لئوناردو داوینچی نشان می دهد که او مفهوم گرانش یا جاذبه را یک قرن زودتر از نیوتن درک نموده بود؟

اولین بار اسحاق نیوتن نظریه گرانش را در نیمه دوم قرن هفدهم ارائه کرد - ظاهراً همان افسانه الهام از سقوط سیب از درخت - اما جنبه های اساسی نیروی گرانش به وسیله لئوناردو داوینچی، صد سال زودتر شناسایی شده بود.

26 بهمن 1401

معرفی موزه ایران باستان ، نخستین موزه رسمی کشور

موزه ها یکی از جاذبه های گردشگری مجذوب کننده در تمام جهان هستند و خوشبختانه ما نیز صاحب یکی از برجسته ترین و پر محتواترین موزه های حال حاضر جهان می باشیم. موزه ملی ایران باستان به علت قرار گیری حجم زیادی از آثار قدیمی و قدمتی که اغلب با حفاری بدست آمده...

15 دی 1401

نتایج پرونده تخلفات ورزشی بعد از جام جهانی اعلام می گردد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اعلام نتایج پرونده های تخلفات ورزشی تا خاتمه مسابقات جام جهانی متوقف شد و این نتایج پس از جام جهانی اعلام خواهد شد.

30 مهر 1401

آغاز بازسازی کتیبه چهار هزار ساله آنوبانی نی

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، آغاز بازسازی کتیبه چهار هزار ساله آنوبانی نی صورت پذیرفت.

2 مهر 1401

مسجد جامع آمل یکی از مساجد دیدنی استان مازندران است

سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای واصله، مسجد جامع آمل یکی از مساجد دیدنی استان مازندران است.

21 شهریور 1401

شهرهای افسانه ای اروپایی که فکر می کنید فقط در قصه ها وجود دارند!

در پی شهرهای افسانه ای در اروپا هستید؟ در این فهرست تعدادی از زیباترین مکان های اروپا را که باید متعلق به یک داستان افسانه ای باشد به شما نشان می دهیم. برترین شهرهای کوچک، روستاها، شهرها و مقاصد افسانه ای اروپا. با شرکت در تورهای اروپا می توانید از این...

16 مرداد 1401

راهنمای خرید گوشی موبایل پرچمدار ، مرداد 1401

برترین گوشی های هوشمند بالارده و پرچم دار در بازه قیمتی 11 تا 50 میلیون تومان کدام هستند؟ در این بخش از راهنمای خرید گوشی موبایل پرچمدار خبرنگاران مگ، برگزیده ترین گوشی های بالارده بازار را برای شما معرفی و آنالیز نموده ایم.

10 مرداد 1401

آشنایی با ورزشگاه های قطر برای جام جهانی 2022

بهره برداری از 8 استادیوم های بزرگ با امکانات کامل از اقداماتی ست که قطر در راستای برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال انجام داده است. مسابقاتی که بی اغراق پرسروصداترین و پرطرفدارترین رویداد در سراسر جهان به شمار می رود. به همین علت این مطلب را به آشنایی...

18 تیر 1401

اعمال سیاست های تازه در پرداخت بهای اتوبوس در مشهد

خبرنگاران/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان اتوبوسرنی مشهد گفت: برای بازنگری بهای خدمات که از ابتداء دی ماه مطالعات آن آغاز شده، بازه زمانی سه الی چهار ماهه را پیش بینی کرده ایم و سیاست های جدیدی در نحوه پرداخت کرایه اتوبوس ها اعمال خواهد شد.

14 خرداد 1401

کفه نمکی بردسکن چشم اندازی زیبا در کویر است

میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، کفه نمکی بردسکن چشم اندازی زیبا در کویر است.

6 خرداد 1401

11 تله توریستی در سن پترزبورگ که باید اجتناب کرد

سن پترزبورگ، این شهر فرنگ رنگ به رنگ، جاهای دیدنی زیادی دارد که گردشگران را مسحور خود می نماید. اما گاهی بعضی از آن ها مثل سراب اند که نباید گول شان را خورد؛ چون هم جیب مان را خالی می نمایند، هم وقت مان را به هدر می دهند.

13 اردیبهشت 1401

اجرای طرح توسعه بازار اردبیل با حفظ بافت تاریخی

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، اجرای طرح توسعه بازار اردبیل با حفظ بافت تاریخی صورت می گیرد.

14 اسفند 1400

لزوم همکاری مجلس و دولت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

تهران (پانا) - وزیر کشور گفت با همکاری دولت و مجلس سال آینده بودجه مناسبی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در نظر گرفته گردد و فراورینمایندگان داخلی هم با اطمینان خاطر از پشتیبانی اقتصادی نسبت به فراوری وسایل حمل و نقل عمومی اقدام نمایند.

26 دی 1400

ابلاغ مصوبه پرداخت تسهیلات بانکی برای تکمیل احداث واحدهای زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد

تهران (پانا) - با امضای معاون اول رئیس جمهور، مصوبه مربوط به پرداخت تسهیلات بانکی برای تکمیل احداث واحدهای خسارت دیده ناشی از زلزله سال 1399 در منطقه ها مسکونی استان کهگیلویه و بویراحمد، ابلاغ شد.

7 آبان 1400

سند تک برگ املاک شرکت واحد اتوبوسرانی صادر می گردد

خبرگزاری خبرنگاران-مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از پیگیری برای اخذ سند تک برگ با املاک این شرکت و صدور آن در روزهای آینده اطلاع داد.

20 شهریور 1400

یک مجسمه مرمرین جمجمه به عنوان یکی از آثار برنینی شناسایی شد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، یک مجسمه مرمرین جمجمه به عنوان یکی از آثار برنینی شناسایی شد.

1 تیر 1400

شروع پویش ملی آجر های مهربانی با هدف مشارکت در ساخت مدرسه در ماه رمضان

خبرگزاری خبرنگاران- پویش ملی آجر های مهربانی همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و با هدف ساخت مدرسه در ماه مهربانی خدا، شروع شد.

5 خرداد 1400
تعداد: (31)