خودرو

کیا اسپورتیج 2023؛ کراس اوور کره ای

اسپورتیج 2023 می تواند یکی از پرفروش ترین کراس اوور های وارداتی باشد که کوشا خودرو میخواهد آن را وارد ایران بازار کند. پس از حدود پنج سال غیبت، حال اسپورتیج می خواهد باری دیگر در بازار ایران قد علم کند.

6 اردیبهشت 1402

این خودرو ها غیب شدند؛ چگونه قیمت خودرو 19 برابر شد؟

فعالان بازار خودرو اعتقاد دارند تنها در صورتی که عرضه خودرو افزایش پیدا کند و شاهد محدودیت در عرضه نباشیم، قیمت در بازار خودرو کنترل خواهد شد.

3 اردیبهشت 1402

محیط زیست: جادهٔ میامی، سبزوار برای حفاظت از یوزپلنگ ها فنس کشی می شود

رئیس سازمان محیط زیست گفت: به محض رخ دادن آخرین حادثه برای یوزپلنگ آسیایی، اقدامات لازم برای فنس کشی این جاده به طول 34 تا 36 کیلومتر شروع شده است.

17 فروردین 1402

پارک ملی غار ماموت کجاست؟

پارک ملی غار ماموت (Mammoth Cave National Park) بزرگترین سیستم غاری دنیا را درون خودش دارد و نزدیک به 53000 جریب از سرزمین غرب و مرکز استان کنتاکی را در بر می گیرد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این پارک ملی در آمریکا آشنا شوید.

29 اسفند 1401

پیشتازی ایران در فراوری علم سلول بنیادی در منطقه

به گزارش خبرنگاران، یکی از حوزه های فناورانه که محققان کشور توانسته اند در آن پیشرفت نمایند سلول بنیادی و پزشکی بازساختی است. بر اساس آماری که معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در اختیار خبرنگاران قرار داده، رشد کشور بر اساس فراوری...

24 بهمن 1401

قیمت محصولات سایپا امروز چهارشنبه 12 بهمن 1401

خرید ساینا و کوییک دنده ای در بازار آزاد معادل تیبا یعنی تقریبا 310 میلیون تمام می گردد. قیمت شاهین به 515 میلیون رسیده است.

15 بهمن 1401

پروفسور فرهود پیدا شد؛ در سلامتم ، دو لباس مشکی من را بردند و ... ، 26 ساعت در خدمتشان بودم؛ می خواستند بدانند با کسی در ارتباطم و ...

پرفسور داریوش فرهود که پیش از این خبر مفقود شدنش منتشر شده بود از سالم بودن شرایط جسمانی خود خبر داد.

10 آبان 1401

آشنایی با بیماری های رایج در سفر

بیماری های رایج در سفر را چقدر می شناسد؟ چه نوع بیماری ها بیماری های رایج در سفر محسوب می شوند؟ بیماری های چون سردرد، سرگیجه، سرماخوردگی و چندین مورد دیگر بیماری هایی است که در سفر ممکن است هر مسافری به آن مبلا گردد. البته بعضی از بیماری ها آنچنان حاد...

24 مهر 1401

عکس ، روز در این جزیره بی پایان است!

به منطقه ها بالای دایره قطب شمال در نروژ سفر کنید و خودتان شب هایی را ببینید که نور خورشید به طرز شگفت انگیزی محیط را روشن کرده است.

12 مهر 1401

صفحه نخست روزنامه های اصفهان ، سه شنبه 29 شهریور

تصاویر صفحه نخست روزنامه های اصفهان امروز سه شنبه 29 شهریور 1401 را با عناوین مختلف مشاهده کنید.

31 شهریور 1401

ساحل رادیو دریا؛ بی کرانه ای به وسعت آسمان

در گذشته مرکز پخش رادیویی در کنار این ساحل وجود داشت و برنامه های رادیو دریا از آن پخش می شد. به همین دلیل اینجا به خیابان و ساحل رادیو دریا مشهور شد.

24 شهریور 1401

این وسیله نقلیه بدترین گزینه برای سلامت جسم در سفر ، چرا هنگام سفر بیشتر درد داریم؟

نتایج یک مطالعه نو نشان می دهد بسیاری از افراد اعتقاد دارند که مسائل جسمی و احساس درد هنگام مسافرت افزایش می یابد و حتی می تواند سفر آن ها را تحت تاثیر قرار دهد.

18 شهریور 1401

هشدار درباره نسخه رایگان ضد بد افزار کسپرسکی

مرکز مدیریت راهبردی افتا درباره یکی از نرم افزارهای ضد بدافزار به نام کسپرسکی هشدار جدی را منتشر کرد.

8 شهریور 1401

1 کشته و 6 مجروح در انفجار لوله گاز آمونیاک در شهرستان بهار

شهردار صالح آباد از توابع شهرستان بهار در استان همدان گفت: ترکیدگی و انفجار لوله مخزن گاز آمونیاک کشتارگاه طیور این شهر، یک کشته و 6 مجروح و مصدوم برجا گذاشت.

18 مرداد 1401

پارک ملی بمو ، طبیعتی حفاظت شده با حیوانات نادر

پارک ملی بمو ، طبیعتی حفاظت شده با حیوانات نادر از جمله پارک های ملی کشورمان است که در استان فارس واقع شده است .این پارک در شمال شهر شیراز، به مساحت تقریبی 40 هزار متر مربع قرار گرفته و نام آن از کوه بمو که در مجاورت آن واقع شده است، گرفته شده است.این پارک...

13 مرداد 1401

فوتی های قطعی سیل امامزاده داوود 19 نفر شد؛ تهران 5 مفقودی سیل دارد

استاندار تهران با بیان اینکه همچنان 5 نفر در استان تهران در پی وقوع سیل مفقود هستند، درباره امدادرسانی به منطقه ها سیل زده در استان تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

12 مرداد 1401

باهوش ترین شخصیت های فاز چهارم دنیای مارول؛ از مرد عنکبوتی تا ویژن

گرچه دنیا سینمایی مارول همواره از شخصیت هایی چندبعدی بهره برده که از نظر توانایی های ذهنی هم جایگاه برجسته ای داشته اند اما فاز چهارم این دنیا سینمایی، مخاطبان را با بعضی از باهوش ترین شخصیت ها در کل دنیای مارول روبرو نموده است.

11 مرداد 1401

مقایسه کیا موهاوی 8 سیلندر با هیوندای وراکروز و تویوتا پرادو

کیا موهاوی خودرویی شاسی بلند و مناسب برای سفرهای طولانی مدت است. این خودرو از شتاب بسیار مناسبی هم برخوردار است و آن را مدیون موتور قوی خود است. قصد داریم در این مقاله، به مقایسه کیا موهاوی 8 سیلندر با هیوندای وراکروز و تویوتا پرادو VX شش سیلندر بپردازیم.

8 مرداد 1401

مقایسه سمند EL و X7 با خودرو های هم رده

همان طور که می دانید تفاوت دو تیپ EL و X7 سمند در بعضی آپشن هاست که در X7 وجود داشت و در EL حذف شد، به این علت که تیپ EL برای استفاده ناوگان تاکسی رانی طراحی شد و این اتفاق برای مقرون به صرفه تر شدن خودرو رخ داد. آپشن های کم شده در EL سیستم هشداردهنده، شیشه های برقی...

7 مرداد 1401

صنعت لجستیک کشور از قدیمی بودن تجهیزات رنج می برد؛ بررسی مسائل این صنعت

یک فعال صنعت لجستیک با بیان اینکه یکی از ضعف های صنعت حمل و نقل کشور وجود نگاه سنتی به آن است، تاکید کرد: صنعت لجستیک کشور از قدیمی بودن تجهیزات رنج می برد.

1 مرداد 1401
تعداد: (71)