کسب و کار

کامل ترین دیوان ترکی نظام الدین امیر نوایی منتشر شد

به گزارش خبرنگاران در تبریز، غلامرضا رزمی، پژوهشگر و مولف این مجموعه گفت: از امیر علی شیر نوایی به عنوان بزرگترین شخصیت ادبی تاریخ زبان ترکی یاد می گردد که 28 اثر از 30 اثر وی به این زبان انتشار یافته است.

20 شهریور 1402

کیا اسپورتیج 2023؛ کراس اوور کره ای

اسپورتیج 2023 می تواند یکی از پرفروش ترین کراس اوور های وارداتی باشد که کوشا خودرو میخواهد آن را وارد ایران بازار کند. پس از حدود پنج سال غیبت، حال اسپورتیج می خواهد باری دیگر در بازار ایران قد علم کند.

6 اردیبهشت 1402

باربی مقابل اوپنهایمر؛ دو بلاک باستر جنجالی که در یک روز اکران می شوند

روز 21 ژوئیه سال 2023 (20 تیر 1402) در نبردی نفس گیر باربی (Barbie) گرتا گرویگ و اوپنهایمر (Oppenheimer) کریستوفر نولان به عنوان دو غول سینمایی قدرتمند مقابل یکدیگر قرار می گیرند. پیش بینی می گردد هر دو فیلم افتتاحیه پرشکوهی را تجربه نمایند و احتمالا فروش یکدیگر را هم...

31 فروردین 1402

شروع فروش حضوری بلیت اتوبوس ، پیش فروش اینترنتی انجام می گردد؟

پیش فروش بلیت های نوروزی از اول اسفندماه به صورت اینترنتی شروع شده بود و از امروز هم پیش فروش بلیت همزمان به صورت اینترنتی و حضوری از پایانه های مسافری انجام خواهد شد.

7 اسفند 1401

اوت لت یعنی چه و اوت لت چه تفاوتی با خرید عادی دارد؟

ما بخشی از زمان سفر را به خرید از فروشگاه ها و مراکز خرید مقصد اختصاص می دهیم تا ضمن خرید وسیله ای به عنوان یادگاری برای خود، برای خویشاوندان نیز سوغاتی مناسبی را خریداری نماییم. این برنامه حتما هزینه های قابل ملاحظه ای را به خود اختصاص می دهد و همین،...

3 اسفند 1401

بازارهای بی همتای کرمان که حتما باید ببینید

کرمان دیدنی های کم نظیری دارد، به همین علت با ما همراه باشید و از دو بازار بی همتا در کرمان که باید دید بیشتر بدانید.

19 بهمن 1401

این خواننده طلسم کنسرت ها را شکست ، بلیت: 650 هزار تومان

زانکو از خوانندگان نوظهور دهه 90 موسیقی ایران، بر اساس اعلام یک سامانه رسمی فروش بلیت، بعد از مدت ها قرار است طلسم برگزار نشدن کنسرت های پاپ را بشکند.

13 بهمن 1401

توییتر: نشت اطلاعات کاربران ربطی به باگ سیستم ما نداشته

ایسنا: توییتر بیان کرد هیچ شواهدی وجود ندارد که اطلاعات کاربران این پلتفرم شبکه اجتماعی که اخیرا در اینترنت، به فروش گذاشته شده اند، با بهره برداری از آسیب پذیری سیستمهای این شرکت به دست آمده اند.

25 دی 1401

معرفی موزه ایران باستان ، نخستین موزه رسمی کشور

موزه ها یکی از جاذبه های گردشگری مجذوب کننده در تمام جهان هستند و خوشبختانه ما نیز صاحب یکی از برجسته ترین و پر محتواترین موزه های حال حاضر جهان می باشیم. موزه ملی ایران باستان به علت قرار گیری حجم زیادی از آثار قدیمی و قدمتی که اغلب با حفاری بدست آمده...

15 دی 1401

فروش فوق العاده 2 محصول سایپا از شنبه 19 آذر

سایپا از شروع فروش فوق العاده دو محصول کوییک پلاس و وانت سایپا از 19 آذرماه جاری شروع اطلاع داد.

19 آذر 1401

جزئیات واگذاری فیش های حج تمتع ، متقاضیان به دلال ها مراجعه نکنند ، 200 هزار نفر پشت نوبت اعزام به حج هستند

معاون سازمان حج و زیارت درباره جزئیات نقل و انتقال فیش های حج تمتع و نقش تسهیلگری این سازمان در این خصوص شرح داد.

19 آبان 1401

پتانسیل بالای خراسان رضوی در عرصه زنبورداری

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی پتانسیل های بالای در عرصه زنبورداری و پرورش ملکه زنبور عسل دارد.

13 مهر 1401

6 فیلم کمترشناخته شده مارتین اسکورسیزی که حتما باید ببینید

مارتین اسکورسیزی فیلم های مشهور و جذابی دارد اما بعضی از فیلم های این کارگردان برجسته هالیوود آن چنان از طریق رسانه ها و عموم منتقدین مورد توجه قرار نگرفته است. با این حال بعضی از این آثار چیزی از بهترین فیلم های اسکورسیزی کم ندارند و مستحق توجه بیشترند.

5 مهر 1401

ظرفیت حضور دختران پرسپولیسی تعیین شد

تعداد بلیت اختصاص یافته به بانوان برای تماشای ملاقات پرسپولیس و نفت آبادان تعیین شد.

9 شهریور 1401

راهنمای خرید گوشی موبایل پرچمدار ، مرداد 1401

برترین گوشی های هوشمند بالارده و پرچم دار در بازه قیمتی 11 تا 50 میلیون تومان کدام هستند؟ در این بخش از راهنمای خرید گوشی موبایل پرچمدار خبرنگاران مگ، برگزیده ترین گوشی های بالارده بازار را برای شما معرفی و آنالیز نموده ایم.

10 مرداد 1401

وقتی اسپیلبرگ جشنواره تورنتو را به ونیز ترجیح می دهد

آلبرتو باربرا کارگردان هنری ونیز، پس از این که دیروز یکی از قوی ترین و متنوع ترین ترکیب فیلم ها در این دوره جشنواره را معرفی کرد، درباره فرایند سخت انتخاب سخن گفت.

10 مرداد 1401

مقایسه کیا موهاوی 8 سیلندر با هیوندای وراکروز و تویوتا پرادو

کیا موهاوی خودرویی شاسی بلند و مناسب برای سفرهای طولانی مدت است. این خودرو از شتاب بسیار مناسبی هم برخوردار است و آن را مدیون موتور قوی خود است. قصد داریم در این مقاله، به مقایسه کیا موهاوی 8 سیلندر با هیوندای وراکروز و تویوتا پرادو VX شش سیلندر بپردازیم.

8 مرداد 1401

مقایسه سمند EL و X7 با خودرو های هم رده

همان طور که می دانید تفاوت دو تیپ EL و X7 سمند در بعضی آپشن هاست که در X7 وجود داشت و در EL حذف شد، به این علت که تیپ EL برای استفاده ناوگان تاکسی رانی طراحی شد و این اتفاق برای مقرون به صرفه تر شدن خودرو رخ داد. آپشن های کم شده در EL سیستم هشداردهنده، شیشه های برقی...

7 مرداد 1401

اپل رسماً به همکاری با جانی آیو، مدیر طراحی سابق خود پایان داد

به گزارش نیویورک تایمز، از زمانی که جانی آیو، مدیر سابق طراحی اپل در سال 2019 این شرکت را ترک کرد، او به عنوان مشاور به وسیله شرکت طراحی خود که LoveFrom نام دارد با اپل همکاری داشته است، اما اکنون گفته می گردد که همکاری اپل و آیو به انتها رسیده است.

4 مرداد 1401

چوب حراج رونالدو به گران ترین و سریعترین هواپیما

ابرستاره منچستر یونایتد هواپیمای لاکچری اش را برای فروش گذاشت.

2 مرداد 1401
تعداد: (110)