اخبار صنعت

7 بازی ویدیویی که با الهام از آثار آکیرا توریاما ساخته شده اند

آکیرا توریاما (Akira Toriyama) یک هنرمند افسانه ای در دنیای انیمه و مانگا بود که طراحی های عجیبش فکر افراد بسیاری را در سراسر دنیا تسخیر کرد. در این میان یاری های او به صنعت بازی های ویدیویی به همان مقدار قابل توجه بوده است، به طوری که بعضی از محبوب ترین سری های...

3 اردیبهشت 1403

صفر تا 100 کابینت سازی

اگر به تازگی خانه خریده اید یا قصد دارید دکوراسیون خانه تان را تغییر دهید، کابینت آشپزخانه به عنوان یکی از اساسی ترین و تأثیرگذارترین عوامل در زیبایی خانه تان مطرح است. بنابراین، احتمالاً در پی یافتن یک کابینت سازی در تهران هستید. با مقایسه نمونه کارهای...

3 اسفند 1402

فرشته برفی در آسمان دیده شد ، عکس

ایسنا نوشت: ناسا ساعاتی پیش تصویری چشم نواز از یک سحابی را به اشتراک گذاشته که به وسیله تلسکوپ فضایی شگفت انگیز هابل به ثبت رسیده است.

5 بهمن 1402

تسنیم: تکذیب شلیک گاز اشک آور در تجمع جانبازان

تسنیم نوشت: طی روز های گذشته عده ای از جانبازان مقابل ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای طرح مطالبات خود از این بنیاد، تجمعی را برگزار کردند.

20 تیر 1402

ماکروویو چه اثری بر ارزش تغذیه ای موادغذایی می گذارد؟

مایکروویو دارای کاربرد گسترده ای در صنعت غذا است که از جمله این موارد می توان به انجماد زدایی، پختن، خشک کردن، برشته کردن، پاستوریزاسیون و بلانچینگ (آنزیم زدائی) اشاره نمود.

19 اردیبهشت 1402

خوب بد زشتِ ستاره پرسپولیسی ، یک استوری مبهم برای نیم ساعت جهنمی!

سپاهان باوجود حملات هم جانبه روی دروازه ملوان و البته سه اشتباه مهاجم طلایی پوشان پیروزی را با تساوی عوض کرد.

10 اردیبهشت 1402

عید 1402 اینگونه به آشپزخانه نظم دهید!

بی نظمی در هر فضایی آزاردهنده است و افرادی که در فضای کوچک تری هستند بیش از هرکسی به داشتن یک آشپزخانه با نظم و ترتیب احتیاج دارند.

7 اسفند 1401

این شهرها بارانی هستند ، آلوده ترین شهر ایران کجاست؟

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در بعضی نقاط کشور، ورود سامانه بارشی به غرب کشور و افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی اطلاع داد.

10 بهمن 1401

ساخت متفاوت ترین باغ تفریحی مرکز به نیمه رسید

50 درصد از پروژه باغ گلاریس منطقه 5، متفاوت ترین باغ تفریحی مرکز، آماده شده است.

5 بهمن 1401

معرفی موزه ایران باستان ، نخستین موزه رسمی کشور

موزه ها یکی از جاذبه های گردشگری مجذوب کننده در تمام جهان هستند و خوشبختانه ما نیز صاحب یکی از برجسته ترین و پر محتواترین موزه های حال حاضر جهان می باشیم. موزه ملی ایران باستان به علت قرار گیری حجم زیادی از آثار قدیمی و قدمتی که اغلب با حفاری بدست آمده...

15 دی 1401

10 کشور برتر برای گردشگری پزشکی و مراقبت های بهداشتی خارج از کشور

برترین کشورها برای گردشگری پزشکی یا هر چیز دیگری اغلب کشورهایی هستند که هرگز فکرش را نمی کردید. کشورهای نوظهور زیرساخت های مراقبت های بهداشتی بزرگی را ایجاد نموده اند و در عین حال هزینه ها را به حداقل می رسانند و به آن ها اجازه می دهند در بعضی موارد با...

16 آذر 1401

جمعیت 50 میلیون نفری چاق ها در کشور ، افراد چاق در معرض ابتلا به 21 سرطان ، جراحی چاقی زیبایی نیست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: بیمارانی که دچار چاقی مفرط هستند در معرض خطر ابتلا به 21 سرطان و 20 برابر بیشتر از سایر افراد در معرض خطر ابتلا به آرتروز، سکته های قلبی و مغزی قرار دارند.

12 آذر 1401

کوره داران مهریزی از کوره در رفتند

کوره داران مهریزی که به پخت آهک مشغول هستند از نرخ بالای گاز مصرفی به ستوه آمدند.

2 مهر 1401

ظرفیت حضور دختران پرسپولیسی تعیین شد

تعداد بلیت اختصاص یافته به بانوان برای تماشای ملاقات پرسپولیس و نفت آبادان تعیین شد.

9 شهریور 1401

طرز تهیه دسر مگنولیا

دسر مگنولیا یکی از انواع دسرهای لطیف و دلچسب است که پایه شیر دارد و بیسکوییت پتی پور، آرد، نشاسته و شکر از دیگر مواد تشکیل دهنده آن هستند که در ادامه این مطلب به آموزش آن پرداخته ایم.

5 شهریور 1401

عرضه اولین مانیتور 55 اینچی گیمینگ دنیا با انحنای 1000R

تجربه ای تازه از گیمینگ با مانیتور Odyssey Ark سامسونگشرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از عرضه دنیای مانیتور Odyssey Ark اطلاع داد. Odyssey Ark اولین مانیتور گیمینگ 55 اینچی خمیده به انحنای 1000R در دنیا است که شکل کاملا تازهی را به سری پیشرو اودیسه سامسونگ اضافه می نماید....

25 مرداد 1401

راه اندازی سامانه الکترونیکی تشکل های حرفه ای گردشگری کشور

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، راه اندازی سامانه الکترونیکی تشکل های حرفه ای گردشگری کشور صورت گرفت.

23 مرداد 1401

1 کشته و 6 مجروح در انفجار لوله گاز آمونیاک در شهرستان بهار

شهردار صالح آباد از توابع شهرستان بهار در استان همدان گفت: ترکیدگی و انفجار لوله مخزن گاز آمونیاک کشتارگاه طیور این شهر، یک کشته و 6 مجروح و مصدوم برجا گذاشت.

18 مرداد 1401

پارک ملی بمو ، طبیعتی حفاظت شده با حیوانات نادر

پارک ملی بمو ، طبیعتی حفاظت شده با حیوانات نادر از جمله پارک های ملی کشورمان است که در استان فارس واقع شده است .این پارک در شمال شهر شیراز، به مساحت تقریبی 40 هزار متر مربع قرار گرفته و نام آن از کوه بمو که در مجاورت آن واقع شده است، گرفته شده است.این پارک...

13 مرداد 1401

راهنمای خرید گوشی موبایل پرچمدار ، مرداد 1401

برترین گوشی های هوشمند بالارده و پرچم دار در بازه قیمتی 11 تا 50 میلیون تومان کدام هستند؟ در این بخش از راهنمای خرید گوشی موبایل پرچمدار خبرنگاران مگ، برگزیده ترین گوشی های بالارده بازار را برای شما معرفی و آنالیز نموده ایم.

10 مرداد 1401
تعداد: (135)